Ik heb een topic gemaakt en die is niet zichtbaar wat is daar de reden van.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Liesbeth54 - het topic stond op de lijst om te worden goedgekeurd. Deze heb ik ondertussen behandeld en je topic is nu zichtbaar geworden.
Klopt, om het verhaal nog even compleet te maken:
Het betreft hier een automatisch spamfilter dat het topic tegenhoudt en bij ons in een wachtrij zet. Gelukkig gaat het vaak goed, maar af en toe zitten er onterechte topics tussen: Het gaat vaak om een combinatie van bepaalde tekens, opmaak en/of lengte van het bericht.
Wat niet helpt is de tekst die erbij verschijnt als je topic hierdoor wordt tegengehouden. Dat is op dit moment: "Uw bericht wordt bewerkt nadat de moderator daar toestemming voor heeft gegeven", een slechte en onduidelijke vertaling van de oorspronkelijke tekst.
Vanaf volgende week is deze tekst gelukkig aangepast naar:
Je bericht is tegengehouden door het automatische spamfilter. Dit gebeurt bij het gebruik van bepaalde tekens, een herhaalde of teveel tekst of een combinatie daarvan. Je bericht wordt spoedig behandeld door een moderator. Indien het geen spam betreft, verschijnt je bericht alsnog op de Community.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Misschien vergeten om op "plaatsen" te drukken?
Een verplicht veld niet ingevuld?
Soms moet een topic eerst goedgekeurd worden, en duurt het even voordat een topic verschijnt.
Goedkeuren?? Zal wel hoor stond wel een nummer in dus dat mag tegenwoordig niet meer.
@Liesbeth54 schreef:Goedkeuren?? Zal wel hoor stond wel een nummer in dus dat mag tegenwoordig niet meer.
Als je telefoonnummer bedoelt is dat normaal
Er worden legio topics met naw gegevens waaronder telefoon nummers en klantnummers geplaatst, dus hier speelt vermoedelijk toch iets anders mee.
Er stond alleen een telefoon nummer in geen namen niks daarom snap ik het ook niet.
@Liesbeth54 schreef:Er stond alleen een telefoon nummer in geen namen niks daarom snap ik het ook niet.
Een nummer waardoor je gebeld wordt namens Ziggo?
Er staat hier een hele lijst met dergelijke nummers. Een telefoonnummer is bijna nooit een reden dat een topic niet wordt geplaatst of goed gekeurd.
Hey @Liesbeth54 - het topic stond op de lijst om te worden goedgekeurd. Deze heb ik ondertussen behandeld en je topic is nu zichtbaar geworden.
is dat nieuwe dat topics moeten worden goedgekeurd ?
@anoniemforum schreef:is dat nieuwe dat topics moeten worden goedgekeurd ?
Das al jaren
Het is een algoritme wat dat bepaald.
En zoals je misschien weet zijn algoritmes ondoorgrondelijk en onvoorspelbaar.
Klopt, om het verhaal nog even compleet te maken:
Het betreft hier een automatisch spamfilter dat het topic tegenhoudt en bij ons in een wachtrij zet. Gelukkig gaat het vaak goed, maar af en toe zitten er onterechte topics tussen: Het gaat vaak om een combinatie van bepaalde tekens, opmaak en/of lengte van het bericht.
Wat niet helpt is de tekst die erbij verschijnt als je topic hierdoor wordt tegengehouden. Dat is op dit moment: "Uw bericht wordt bewerkt nadat de moderator daar toestemming voor heeft gegeven", een slechte en onduidelijke vertaling van de oorspronkelijke tekst.
Vanaf volgende week is deze tekst gelukkig aangepast naar:
Je bericht is tegengehouden door het automatische spamfilter. Dit gebeurt bij het gebruik van bepaalde tekens, een herhaalde of teveel tekst of een combinatie daarvan. Je bericht wordt spoedig behandeld door een moderator. Indien het geen spam betreft, verschijnt je bericht alsnog op de Community.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.