Vraag
Reacties
Oplossing
Liesbeth54
Level 10

waarom staat mijn topic er niet

Ik heb een topic gemaakt en die is niet zichtbaar wat is daar de reden van.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Liesbeth54 - het topic stond op de lijst om te worden goedgekeurd. Deze heb ik ondertussen behandeld en je topic is nu zichtbaar geworden.

Bekijk in context

Uitgelicht
Alex
Community Moderator

Klopt, om het verhaal nog even compleet te maken:

Het betreft hier een automatisch spamfilter dat het topic tegenhoudt en bij ons in een wachtrij zet. Gelukkig gaat het vaak goed, maar af en toe zitten er onterechte topics tussen: Het gaat vaak om een combinatie van bepaalde tekens, opmaak en/of lengte van het bericht. 

Wat niet helpt is de tekst die erbij verschijnt als je topic hierdoor wordt tegengehouden. Dat is op dit moment: "Uw bericht wordt bewerkt nadat de moderator daar toestemming voor heeft gegeven", een slechte en onduidelijke vertaling van de oorspronkelijke tekst. 

Vanaf volgende week is deze tekst gelukkig aangepast naar:

Je bericht is tegengehouden door het automatische spamfilter. Dit gebeurt bij het gebruik van bepaalde tekens, een herhaalde of teveel tekst of een combinatie daarvan. Je bericht wordt spoedig behandeld door een moderator. Indien het geen spam betreft, verschijnt je bericht alsnog op de Community.

2 Kudos
12 Reacties 12
Steefb
Level 20

Misschien vergeten om op "plaatsen" te drukken?

Een verplicht veld niet ingevuld?

Soms moet een topic eerst goedgekeurd worden, en duurt het even voordat een topic verschijnt.

Liesbeth54
Level 10
Topicstarter

Goedkeuren?? Zal wel hoor stond wel een nummer in dus dat mag tegenwoordig niet meer.

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

@Liesbeth54  schreef:

Goedkeuren?? Zal wel hoor stond wel een nummer in dus dat mag tegenwoordig niet meer.

Als je telefoonnummer bedoelt is dat normaal

0 Kudos
RoWi
Level 20

Er worden legio topics met naw gegevens waaronder telefoon nummers en klantnummers geplaatst, dus hier speelt vermoedelijk toch iets anders mee.

0 Kudos
Liesbeth54
Level 10
Topicstarter

Er stond alleen een telefoon nummer in geen namen niks daarom snap ik het ook niet.

0 Kudos
RoWi
Level 20

@Liesbeth54  schreef:

Er stond alleen een telefoon nummer in geen namen niks daarom snap ik het ook niet.

Een nummer waardoor je gebeld wordt namens Ziggo? 

Er staat hier een hele lijst met dergelijke nummers. Een telefoonnummer is bijna nooit een reden dat een topic niet wordt geplaatst of goed gekeurd.

https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Zijn-312089498xx-telefoonnummers-nog-steeds-van-Ziggo-of-Zi...

0 Kudos
Steefb
Level 20
0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Liesbeth54 - het topic stond op de lijst om te worden goedgekeurd. Deze heb ik ondertussen behandeld en je topic is nu zichtbaar geworden.

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

is dat nieuwe dat topics moeten worden goedgekeurd ?

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

@anoniemforum  schreef:

is dat nieuwe dat topics moeten worden goedgekeurd ?

Das al jaren

0 Kudos
Steefb
Level 20

Het is een algoritme wat dat bepaald.

En zoals je misschien weet zijn algoritmes ondoorgrondelijk en onvoorspelbaar.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Klopt, om het verhaal nog even compleet te maken:

Het betreft hier een automatisch spamfilter dat het topic tegenhoudt en bij ons in een wachtrij zet. Gelukkig gaat het vaak goed, maar af en toe zitten er onterechte topics tussen: Het gaat vaak om een combinatie van bepaalde tekens, opmaak en/of lengte van het bericht. 

Wat niet helpt is de tekst die erbij verschijnt als je topic hierdoor wordt tegengehouden. Dat is op dit moment: "Uw bericht wordt bewerkt nadat de moderator daar toestemming voor heeft gegeven", een slechte en onduidelijke vertaling van de oorspronkelijke tekst. 

Vanaf volgende week is deze tekst gelukkig aangepast naar:

Je bericht is tegengehouden door het automatische spamfilter. Dit gebeurt bij het gebruik van bepaalde tekens, een herhaalde of teveel tekst of een combinatie daarvan. Je bericht wordt spoedig behandeld door een moderator. Indien het geen spam betreft, verschijnt je bericht alsnog op de Community.