Nieuw op de Community - Ranks en badges
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo ,
Inloggen gaat hier wel met mijn g-mailadres , maar het mailadres wijzigen lukt niet . Mijn oude mailadres loopt op 1 juli af en daar krijg ik mijn reacties van de community en dat is vervelend . als ik het nieuwe mailadres in wil voeren , twee keer moet dat , komt er bij de bovenste te staan dat dit mailadres niet geldig is .
Wie kan mij hierbij helpen , herkent dit probleem ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lukt het niet als u op uw avatar drukt en instellingen kiest uw e-mailadres te wijzigen?
Lukt het niet als u op uw avatar drukt en instellingen kiest uw e-mailadres te wijzigen?
Hallo Jan F ,
Heb deze raad opgevolgd en nu staat mijn goede mailadres vermeld . Dit bericht kreeg ik nog via het oude mailadres , bedankt zover . Weet u misschien ook of je " Ziggo on demand " kunt verwijderen dat bij aanzetten op de settopbox verschijnt en na een paarseconden weer verdwijnt ? Het is maar een kleinigheid , geen wifi aangesloten .
Goedemorgen @twentonian
Fijn dat het is gelukt met de tip van @Jan F. om je e-mailadres te wijzigen in je profiel, top!
Wat bedoel je precies met het verwijderen van de Ziggo On Demand functie? Onze Mediaboxen beschikken standaard over deze functie, en kunnen niet van de box worden verwijderd. Het is dus niet mogelijk om te voorkomen dat het menu deze optie niet meer weergeeft.
Mocht je de vraag anders hebben bedoeld, dan ontvang ik graag je toelichting 🙂
Hallo Jamyla Z ,
Inderdaad mooi dat het gelukt is met het mailadres ! Het was mijn vraag of je de mededeling " ziggo on demand " die voor enkele seconden op het beeldscherm verschijnt kunt verwijderen en het werd mij steeds duidelijker dat dit niet mogelijk is , geen ramp hoor , het was alleen een vraag . Bedankt voor alle antwoorden .
Nee, helaas niet. Simpelweg omdat het een optie is in de box die via het menu wordt weergegeven. Gelukkig is het inderdaad maar voor enkele seconden.
Graag gedaan en een plezierige dag toegewenst.
Wie weet spreken we elkaar hier in de toekomst nog eens 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...