Vraag
Reacties
Oplossing
BackAgain22
Level 10

"Uw bericht wordt bewerkt nadat de moderator daar toestemming voor heeft gegeven" melding?

Ik plaats net een reactie in Gebeld door "Ziggo"? Nummer 0768507070 uit Breda - Ziggo Community en dan krijg ik onderstaande melding te zien en mijn reactie wordt ook niet geplaatst? Iemand die het antwoord weet?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @BackAgain22,

Dit is een geautomatiseerde spam-bestrijder, die helaas heel af en toe onterecht een bericht tegenhoudt. Het precieze proces moet ik je schuldig blijven, maar het is vermoedelijk een combinatie geweest van een telefoonnummer en een hyperlink in een bericht dat hij opmerkte als 'verdacht'. Deze berichten komen dan bij ons uit, en wij keuren het dan alsnog zo snel mogelijk goed, dat is vanochtend met jouw bericht gebeurd.

Bekijk in context

Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Er is een filter actief voor bepaalde linken en woorden en zinnen.

Mogelijk heb je de filter getriggerd met het één en ander.

Morgenvroeg wordt gekeken of je bericht alsnog geplaatst mag worden.

BackAgain22
Level 10
Topicstarter

@Bert Ik heb echt alleen maar keurige woorden gebruikt, geen scheldpartijen enz. enz. Begrijp ik niet wat de trigger zou moeten zijn. Maar misschien hoor ik dat nog van de moderator, zou ik prettig vinden.

Bedankt voor je uitleg.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @BackAgain22,

Dit is een geautomatiseerde spam-bestrijder, die helaas heel af en toe onterecht een bericht tegenhoudt. Het precieze proces moet ik je schuldig blijven, maar het is vermoedelijk een combinatie geweest van een telefoonnummer en een hyperlink in een bericht dat hij opmerkte als 'verdacht'. Deze berichten komen dan bij ons uit, en wij keuren het dan alsnog zo snel mogelijk goed, dat is vanochtend met jouw bericht gebeurd.

Ga naar reactie