Ik plaats net een reactie in Gebeld door "Ziggo"? Nummer 0768507070 uit Breda - Ziggo Community en dan krijg ik onderstaande melding te zien en mijn reactie wordt ook niet geplaatst? Iemand die het antwoord weet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @BackAgain22,
Dit is een geautomatiseerde spam-bestrijder, die helaas heel af en toe onterecht een bericht tegenhoudt. Het precieze proces moet ik je schuldig blijven, maar het is vermoedelijk een combinatie geweest van een telefoonnummer en een hyperlink in een bericht dat hij opmerkte als 'verdacht'. Deze berichten komen dan bij ons uit, en wij keuren het dan alsnog zo snel mogelijk goed, dat is vanochtend met jouw bericht gebeurd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is een filter actief voor bepaalde linken en woorden en zinnen.
Mogelijk heb je de filter getriggerd met het één en ander.
Morgenvroeg wordt gekeken of je bericht alsnog geplaatst mag worden.
@Bert Ik heb echt alleen maar keurige woorden gebruikt, geen scheldpartijen enz. enz. Begrijp ik niet wat de trigger zou moeten zijn. Maar misschien hoor ik dat nog van de moderator, zou ik prettig vinden.
Bedankt voor je uitleg.
Hi @BackAgain22,
Dit is een geautomatiseerde spam-bestrijder, die helaas heel af en toe onterecht een bericht tegenhoudt. Het precieze proces moet ik je schuldig blijven, maar het is vermoedelijk een combinatie geweest van een telefoonnummer en een hyperlink in een bericht dat hij opmerkte als 'verdacht'. Deze berichten komen dan bij ons uit, en wij keuren het dan alsnog zo snel mogelijk goed, dat is vanochtend met jouw bericht gebeurd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.