1
Vraag
2
Reageer en help mee
WTJONG01

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

onjuiste emailadres

Ik heb dit al diverse keren aangekaart. Ik maak gebruik van de community en kan daar ook op inloggen, maar nog steeds staat er, wanneer naar mijn profiel ga een onjuist emailadres. Wanneer ik dit emailadres wil wijzigen krijg ik de melding, dat er al een profiel is met dat emailadres. Wat ik ook probeer om op dat al bestaande emailadres in de community te komen, dat lukt me niet. Op dat andere profiel, wat ik dus niet kan bereiken heb ik aan heel veel testen meegedaan en ook nu ben ik weer toegelaten om te testen en dat doe ik ook, maar dat gaat dus via het profiel met het onjuiste emailadres. Wellicht is aan te geven, hoe ik dit kan oplossen zonder daarbij iets te verliezen.

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70387Posts
  • 4897Oplossingen
  • 19884Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je oude en je nieuwe emailadres in: Persoonlijke opmerkingen staan met oude en met nieuwe ervoor, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 443Oplossingen
  • 1426Likes

Hi @WTJONG01 

Ik kijk graag even mee om dit op te lossen. Kun je zorgen de beide e-mailadressen vermeld staan in je profiel, geef daarbij even aan of het het oude of nieuwe e-mailadres betreft. Geef je een seintje hier zodra dat gelukt is?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70387Posts
  • 4897Oplossingen
  • 19884Likes

WTJONG01
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

in profiel bij tekst het andere en voor mij hoofd emailadres aangegeven

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8045Posts
  • 949Oplossingen
  • 3463Likes

Hi @WTJONG01 - Ik heb zojuist de accounts omgewisseld; via Mijn Ziggo zou je nu weer bij je oude account met vertrouwde mailadres uit moeten komen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic