Nieuw op de Community - Ranks en badges
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo ik net dit account (koert24) gemaakt op op de community deze vraag te stellen.
Ik heb reeds een community account, koert64, dat was gekoppeld aan mijn ziggo account. Echter als ik nu inlog met mijn ziggo account krijg ik de vraag mijn profiel aan te vullen, als ik dat doe kom ik de volgende doodlopende straat uit:
Ik krijg telkens de melding dat het account, Koert 64, iet geloppeld kan worden(De door je ingevoerde gebruikersnaam is niet beschikbaar. Kies een andere gebruikersnaam. We doen een paar suggesties)
Als ik dan een andere naam kies , krijg ik deze melding: Het e-mailadres wordt al door een andere account gebruikt.
Kortom, graag iemand die dit op lost.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi Koert, ik vermoed dat je Mijn Ziggo account inmiddels een e-mailadres is geworden ipv een gebruikersnaam. Met die wijziging verandert namelijk ook het unieke ID waaraan het Ziggo Community account gekoppeld is en dus herkent de Community je nieuwe ID niet.
Gelukkig is dit op te lossen:
Daarmee kunnen wij het nieuwe unieke Mijn Ziggo ID achterhalen en die koppelen we aan je originele Community account. Daarna verwijderen we je tijdelijke Community account(s) en kun je weer gewoon inloggen op je originele account.
Goedemorgen @Nuphar1
Ik had je topic sinds vanmorgen op de radar, en heb het inmiddels voor je weten te fixen.
Als je via Mijn Ziggo inlogt, kom je nu bij je originele account uit 🙂
Ik zag dat je hier nog een topic voor had aangemaakt, die heb ik bij deze gesloten.
Hi Koert, ik vermoed dat je Mijn Ziggo account inmiddels een e-mailadres is geworden ipv een gebruikersnaam. Met die wijziging verandert namelijk ook het unieke ID waaraan het Ziggo Community account gekoppeld is en dus herkent de Community je nieuwe ID niet.
Gelukkig is dit op te lossen:
Daarmee kunnen wij het nieuwe unieke Mijn Ziggo ID achterhalen en die koppelen we aan je originele Community account. Daarna verwijderen we je tijdelijke Community account(s) en kun je weer gewoon inloggen op je originele account.
Hallo mark,
dank voor je reactie/
Het klopt idd dat afgelopen maanden mijn ziggo-account is omgezet naar mailadres.
Ik heb ondertussen je oplossing uitgevoerd.
De gebruikersnaam heb ik veranderd in Koert64-temp
Ik hoop dat je hiermee eea kunt oplossen.
Geregeld, als het goed is kun je nu weer inloggen op Koert64 via de Mijn Ziggo login. Koert64-temp heb ik al verwijderd en als je inderdaad weer kunt inloggen op het juiste account zal ik ook koert24 daarna verwijderen.
Hallo Mark,
Zoals je met dit bericht ziet, is het gelukt, dank voor de hulp. bij het herstellen van mijn account.
He account koert24 mag je verwijderen.
Dag Mark,
ik heb ook een nieuw account moeten aanmaken kun je mijn oude account weer koppelen aan mijn nieuwe mijn ziggo account mijn oude Community was Nuphar. Tevens was ik ook tester. Maar daar kom ik nu ook niet meer bij.
Goedemorgen @Nuphar1
Ik had je topic sinds vanmorgen op de radar, en heb het inmiddels voor je weten te fixen.
Als je via Mijn Ziggo inlogt, kom je nu bij je originele account uit 🙂
Ik zag dat je hier nog een topic voor had aangemaakt, die heb ik bij deze gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...