Vraag
Reacties
Oplossing
Verwijderd account
Niet van toepassing

kan mijn community account niet aan mijn ziggo account gekoppeld krijgen

Hallo ik net dit account (koert24) gemaakt op op de community deze vraag te stellen. 

Ik heb reeds een community account, koert64, dat was gekoppeld aan mijn ziggo account. Echter als ik nu inlog met mijn ziggo account krijg ik de vraag mijn profiel aan te vullen, als ik dat doe kom ik de volgende doodlopende straat uit:

Ik krijg telkens de melding dat het account, Koert 64, iet geloppeld kan worden(De door je ingevoerde gebruikersnaam is niet beschikbaar. Kies een andere gebruikersnaam. We doen een paar suggesties)

Als ik dan een andere naam kies , krijg ik deze melding: Het e-mailadres wordt al door een andere account gebruikt.

Kortom, graag iemand die dit op lost.

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi Koert, ik vermoed dat je Mijn Ziggo account inmiddels een e-mailadres is geworden ipv een gebruikersnaam. Met die wijziging verandert namelijk ook het unieke ID waaraan het Ziggo Community account gekoppeld is en dus herkent de Community je nieuwe ID niet.

Gelukkig is dit op te lossen:

• Log in/registreer op de Community met je 'nieuwe' Mijn Ziggo account
  • Kies een tijdelijke willekeurige gebruikersnaam en gebruik een ander e-mailadres dan je originele account
  • Geef ons de gebruikersnaam van het tijdelijke Community account door

Daarmee kunnen wij het nieuwe unieke Mijn Ziggo ID achterhalen en die koppelen we aan je originele Community account. Daarna verwijderen we je tijdelijke Community account(s) en kun je weer gewoon inloggen op je originele account.

Bekijk in context

Ga naar reactie
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Nuphar1

Ik had je topic sinds vanmorgen op de radar, en heb het inmiddels voor je weten te fixen. 
Als je via Mijn Ziggo inlogt, kom je nu bij je originele account uit 🙂

Ik zag dat je hier nog een topic voor had aangemaakt, die heb ik bij deze gesloten.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi Koert, ik vermoed dat je Mijn Ziggo account inmiddels een e-mailadres is geworden ipv een gebruikersnaam. Met die wijziging verandert namelijk ook het unieke ID waaraan het Ziggo Community account gekoppeld is en dus herkent de Community je nieuwe ID niet.

Gelukkig is dit op te lossen:

• Log in/registreer op de Community met je 'nieuwe' Mijn Ziggo account
  • Kies een tijdelijke willekeurige gebruikersnaam en gebruik een ander e-mailadres dan je originele account
  • Geef ons de gebruikersnaam van het tijdelijke Community account door

Daarmee kunnen wij het nieuwe unieke Mijn Ziggo ID achterhalen en die koppelen we aan je originele Community account. Daarna verwijderen we je tijdelijke Community account(s) en kun je weer gewoon inloggen op je originele account.

Ga naar reactie
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Hallo mark,

dank voor je reactie/

Het klopt idd dat afgelopen maanden mijn ziggo-account  is omgezet naar mailadres.

Ik heb ondertussen je oplossing uitgevoerd.

De gebruikersnaam heb ik veranderd in Koert64-temp

Ik hoop dat je hiermee eea kunt oplossen.

0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Geregeld, als het goed is kun je nu weer inloggen op Koert64 via de Mijn Ziggo login. Koert64-temp heb ik al verwijderd en als je inderdaad weer kunt inloggen op het juiste account zal ik ook koert24 daarna verwijderen.

0 Kudos
koert64
Level 2

Hallo Mark,

Zoals je met dit bericht ziet, is het gelukt, dank voor de hulp. bij het herstellen van mijn account.

He account koert24 mag je verwijderen.

Nuphar1
Level 1

Dag Mark,

ik heb ook een nieuw account moeten aanmaken kun je mijn oude account weer koppelen aan mijn nieuwe mijn ziggo account mijn oude Community was Nuphar. Tevens was ik ook tester. Maar daar kom ik nu ook niet meer bij. 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Nuphar1

Ik had je topic sinds vanmorgen op de radar, en heb het inmiddels voor je weten te fixen. 
Als je via Mijn Ziggo inlogt, kom je nu bij je originele account uit 🙂

Ik zag dat je hier nog een topic voor had aangemaakt, die heb ik bij deze gesloten.