Hallo ik net dit account (koert24) gemaakt op op de community deze vraag te stellen.
Ik heb reeds een community account, koert64, dat was gekoppeld aan mijn ziggo account. Echter als ik nu inlog met mijn ziggo account krijg ik de vraag mijn profiel aan te vullen, als ik dat doe kom ik de volgende doodlopende straat uit:
Ik krijg telkens de melding dat het account, Koert 64, iet geloppeld kan worden(De door je ingevoerde gebruikersnaam is niet beschikbaar. Kies een andere gebruikersnaam. We doen een paar suggesties)
Als ik dan een andere naam kies , krijg ik deze melding: Het e-mailadres wordt al door een andere account gebruikt.
Kortom, graag iemand die dit op lost.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi Koert, ik vermoed dat je Mijn Ziggo account inmiddels een e-mailadres is geworden ipv een gebruikersnaam. Met die wijziging verandert namelijk ook het unieke ID waaraan het Ziggo Community account gekoppeld is en dus herkent de Community je nieuwe ID niet.
Gelukkig is dit op te lossen:
Daarmee kunnen wij het nieuwe unieke Mijn Ziggo ID achterhalen en die koppelen we aan je originele Community account. Daarna verwijderen we je tijdelijke Community account(s) en kun je weer gewoon inloggen op je originele account.
Goedemorgen @Nuphar1
Ik had je topic sinds vanmorgen op de radar, en heb het inmiddels voor je weten te fixen.
Als je via Mijn Ziggo inlogt, kom je nu bij je originele account uit 🙂
Ik zag dat je hier nog een topic voor had aangemaakt, die heb ik bij deze gesloten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi Koert, ik vermoed dat je Mijn Ziggo account inmiddels een e-mailadres is geworden ipv een gebruikersnaam. Met die wijziging verandert namelijk ook het unieke ID waaraan het Ziggo Community account gekoppeld is en dus herkent de Community je nieuwe ID niet.
Gelukkig is dit op te lossen:
Daarmee kunnen wij het nieuwe unieke Mijn Ziggo ID achterhalen en die koppelen we aan je originele Community account. Daarna verwijderen we je tijdelijke Community account(s) en kun je weer gewoon inloggen op je originele account.
Hallo mark,
dank voor je reactie/
Het klopt idd dat afgelopen maanden mijn ziggo-account is omgezet naar mailadres.
Ik heb ondertussen je oplossing uitgevoerd.
De gebruikersnaam heb ik veranderd in Koert64-temp
Ik hoop dat je hiermee eea kunt oplossen.
Geregeld, als het goed is kun je nu weer inloggen op Koert64 via de Mijn Ziggo login. Koert64-temp heb ik al verwijderd en als je inderdaad weer kunt inloggen op het juiste account zal ik ook koert24 daarna verwijderen.
Hallo Mark,
Zoals je met dit bericht ziet, is het gelukt, dank voor de hulp. bij het herstellen van mijn account.
He account koert24 mag je verwijderen.
Dag Mark,
ik heb ook een nieuw account moeten aanmaken kun je mijn oude account weer koppelen aan mijn nieuwe mijn ziggo account mijn oude Community was Nuphar. Tevens was ik ook tester. Maar daar kom ik nu ook niet meer bij.
Goedemorgen @Nuphar1
Ik had je topic sinds vanmorgen op de radar, en heb het inmiddels voor je weten te fixen.
Als je via Mijn Ziggo inlogt, kom je nu bij je originele account uit 🙂
Ik zag dat je hier nog een topic voor had aangemaakt, die heb ik bij deze gesloten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.