Hanton

Level 3
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

inloggen via de ziggo app

Hallo, ik gebruik de ziggo app, om mijn ziggo gegevens te bekijken of te chatten met de helpesk werk de app goed maar niet voor de community, dan moet ik steeds weer opnieuw inloggen, lastig te zien hoe, met je gebruikersnaam van mijn ziggo, met je ziggo email adrs of met je gebruikersnaam van de community. Ik heb inmiddels al twee keer een gebruikersnaam aan moeten maken, dat werkt de even, maar daana weer allerhande foutmeldingen en de helpdesk snapt er ook niets van.

Nu kom ik erachter dat ik op mijn pc, als ik in het maailtje van ziggo community op het onderwer klik ik wek direct bij de community tercht kom, ingelogd met mijn laatste community gebruikersnaam. Dus werkt dan via Google Chrome op de pc wel en in de app niet. Hoe lossen we dit nu op ?

De vraag is natuurkijk ook waarom je weer moet inloggen als je op de app al ingelogd bent.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hanton
Topicstarter
Level 3
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het i allemaal op onverklaarbare manier in orde gekomen, kan nu ook zowel net de mijn ziggo app en met de laptop zonder opnieuw in te loggen in dit forum komen, wat er verandrd is weet ik niet maar het werkt nu prima

Bekijk in context

3 Reacties 3
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Hanton Oef! Dit verloopt alles behalve lekker. Goed dat je dit uitspreekt, want dit vraagt om een kritische blik. Welke foutmeldingen krijg je zoal te zien? Wil je daar eens screenshots van maken en hier delen? Wat betreft de App, je doelt op de Mijn Ziggo App? Als ik het goed begrijp werkt de koppeling vanuit de Mijn Ziggo App (inlog) naar de Community site en automatisch inloggen dus niet? 

Hanton
Topicstarter
Level 3
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het i allemaal op onverklaarbare manier in orde gekomen, kan nu ook zowel net de mijn ziggo app en met de laptop zonder opnieuw in te loggen in dit forum komen, wat er verandrd is weet ik niet maar het werkt nu prima

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi @Hanton 🙂 

Super fijn dat het in orde is! Het blijft wel een mysterie wat het pijnlijke punt heeft gezeten maar laten we ervan uit gaan dat het probleem niet weer terug komt. Mocht er in de toekomst toch nog wat zijn dan horen we graag weer van jou. 

Uitgelicht topic