Vraag
Reacties
Oplossing
Verwijderd account
Niet van toepassing

inloggen op de community

ik heb al een account op de community maar met mijn oude gegevens kan ik niet meer in loggen sinds het samen voegen Ziggo Vodafone mijn gebruikers naam is rias

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Verwijderd account, goedemorgen!

Ik kan je zeker weer helpen om toegang te krijgen tot jouw oude vertrouwde Community account! In het verleden heb je een account aangemaakt met Mijn Ziggo. Hierbij is een koppeling gegenereerd. Op het moment dat een Mijn Ziggo account wordt verwijderd of samengevoegd met My Vodafone, dan wijzigt deze koppeling. Dit zorgt ervoor dat de koppeling met het Community account niet meer juist is en je bij het inloggen in een vicieuze cirkel terecht komt.
 

Dit kan ik herstellen! We vragen in dit geval altijd om een nieuw (tijdelijk) Community account te registeren met Mijn Ziggo. Dit heb jij al gedaan, namelijk door het account @Verwijderd account aan te maken. Dit is ook een account met Mijn Ziggo koppeling.
 

Deze nieuwe Mijn Ziggo koppeling heb ik verplaatst naar je oude vertrouwde account @rias Laten we het de grote wisseltruc noemen. Als je nu opnieuw inlogt op de Ziggo Community met je Mijn Ziggo gegevens, dan kom je weer uit bij het oude vertrouwde account 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
9 Reacties 9
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Verwijderd account, goedemorgen!

Ik kan je zeker weer helpen om toegang te krijgen tot jouw oude vertrouwde Community account! In het verleden heb je een account aangemaakt met Mijn Ziggo. Hierbij is een koppeling gegenereerd. Op het moment dat een Mijn Ziggo account wordt verwijderd of samengevoegd met My Vodafone, dan wijzigt deze koppeling. Dit zorgt ervoor dat de koppeling met het Community account niet meer juist is en je bij het inloggen in een vicieuze cirkel terecht komt.
 

Dit kan ik herstellen! We vragen in dit geval altijd om een nieuw (tijdelijk) Community account te registeren met Mijn Ziggo. Dit heb jij al gedaan, namelijk door het account @Verwijderd account aan te maken. Dit is ook een account met Mijn Ziggo koppeling.
 

Deze nieuwe Mijn Ziggo koppeling heb ik verplaatst naar je oude vertrouwde account @rias Laten we het de grote wisseltruc noemen. Als je nu opnieuw inlogt op de Ziggo Community met je Mijn Ziggo gegevens, dan kom je weer uit bij het oude vertrouwde account 🙂

0 Kudos
rias
Level 5

goedemorgen Cecilia dank je wel het werkt weer het tijdelijke account tirias mag weg

 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Fantastisch! Heel fijn dat je dit zo snel terugkoppelt @rias. Bij deze heb ik het tijdelijke account 'tirias' verwijderd.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Hallo @Cecilia , ik worstel met exact hetzelfde probleem. Mijn originele community account was 'bushflyer' maar dat werkt nu dus niet meer. Ik heb tijdelijk account 'bushflyer_temp' aangemaakt. Kan je voor mij ook deze grote wisseltruck uitvoeren?

Bij voorbaat dank.

Groeten, Jaap

 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Verwijderd account, dat kan zeker! Alleen is er helaas wel nog een nieuwe actie nodig. Je huidige temp-account heb je aangemaakt zonder Mijn Ziggo, daardoor kunnen we dit nog niet fiksen. Ik moet je dus vragen opnieuw een tijdelijk account aan te maken, maar dit keer via Mijn Ziggo.

 

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Hallo @Alex , bedankt voor je reactie.
Ik heb gedaan wat je vroeg, ik heb een nieuw tijdelijk account gecreërd via Mijn Ziggo: bushflyer_temp2 en inloggen in de community met dit account werkt. Kan je nu de "wisseltruck" uitvoeren?

 

Om compleet te zijn en voor de duidelijkheid:
- Mijn originele al jaren oude community account is bushflyer
- Mijn eerste, verkeerde, tijdelijke account is bushflyer_temp
- Mijn tweede (op jouw verzoek via Mijn Ziggo gecreëerde) tijdelijke account is bushflyer_temp2

Na de "wisseltruck" kunnen de tijdelijke accounts bushflyer_temp en bushflyer_temp2 worden verwijderd want dan zou mijn vroegere officiële account bushflyer weer moeten werken.

 

Bedankt voor de medewerking,
Jaap

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Yes, top. Ik heb het in orde gemaakt. Als je nu uitlogt en weer inlogt via Mijn Ziggo, zou je weer bij je originele account uit moeten komen. Zodra dat het geval is, verwijder ik de andere 2 weer. @Bushflyer 

0 Kudos
Bushflyer
Level 4

Bedankt @Alex . Mijn originele account werkt weer zoals je ziet. Toppie 👍. Je kunt de beide tijdelijke accounts bushflyer_temp en bushflyer_temp2 verwijderen.

Bedankt voor je acties. Nog een prettig weekend toegewenst.

 

Groeten,

Jaap

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Top, ik heb de tijdelijke accounts verwijderd. Jij ook een goed weekend!