ik heb al een account op de community maar met mijn oude gegevens kan ik niet meer in loggen sinds het samen voegen Ziggo Vodafone mijn gebruikers naam is rias
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Verwijderd account, goedemorgen!
Ik kan je zeker weer helpen om toegang te krijgen tot jouw oude vertrouwde Community account! In het verleden heb je een account aangemaakt met Mijn Ziggo. Hierbij is een koppeling gegenereerd. Op het moment dat een Mijn Ziggo account wordt verwijderd of samengevoegd met My Vodafone, dan wijzigt deze koppeling. Dit zorgt ervoor dat de koppeling met het Community account niet meer juist is en je bij het inloggen in een vicieuze cirkel terecht komt.
Dit kan ik herstellen! We vragen in dit geval altijd om een nieuw (tijdelijk) Community account te registeren met Mijn Ziggo. Dit heb jij al gedaan, namelijk door het account @Verwijderd account aan te maken. Dit is ook een account met Mijn Ziggo koppeling.
Deze nieuwe Mijn Ziggo koppeling heb ik verplaatst naar je oude vertrouwde account @rias Laten we het de grote wisseltruc noemen. Als je nu opnieuw inlogt op de Ziggo Community met je Mijn Ziggo gegevens, dan kom je weer uit bij het oude vertrouwde account 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Verwijderd account, goedemorgen!
Ik kan je zeker weer helpen om toegang te krijgen tot jouw oude vertrouwde Community account! In het verleden heb je een account aangemaakt met Mijn Ziggo. Hierbij is een koppeling gegenereerd. Op het moment dat een Mijn Ziggo account wordt verwijderd of samengevoegd met My Vodafone, dan wijzigt deze koppeling. Dit zorgt ervoor dat de koppeling met het Community account niet meer juist is en je bij het inloggen in een vicieuze cirkel terecht komt.
Dit kan ik herstellen! We vragen in dit geval altijd om een nieuw (tijdelijk) Community account te registeren met Mijn Ziggo. Dit heb jij al gedaan, namelijk door het account @Verwijderd account aan te maken. Dit is ook een account met Mijn Ziggo koppeling.
Deze nieuwe Mijn Ziggo koppeling heb ik verplaatst naar je oude vertrouwde account @rias Laten we het de grote wisseltruc noemen. Als je nu opnieuw inlogt op de Ziggo Community met je Mijn Ziggo gegevens, dan kom je weer uit bij het oude vertrouwde account 🙂
goedemorgen Cecilia dank je wel het werkt weer het tijdelijke account tirias mag weg
Fantastisch! Heel fijn dat je dit zo snel terugkoppelt @rias. Bij deze heb ik het tijdelijke account 'tirias' verwijderd.
Hallo @Cecilia , ik worstel met exact hetzelfde probleem. Mijn originele community account was 'bushflyer' maar dat werkt nu dus niet meer. Ik heb tijdelijk account 'bushflyer_temp' aangemaakt. Kan je voor mij ook deze grote wisseltruck uitvoeren?
Bij voorbaat dank.
Groeten, Jaap
Hi @Verwijderd account, dat kan zeker! Alleen is er helaas wel nog een nieuwe actie nodig. Je huidige temp-account heb je aangemaakt zonder Mijn Ziggo, daardoor kunnen we dit nog niet fiksen. Ik moet je dus vragen opnieuw een tijdelijk account aan te maken, maar dit keer via Mijn Ziggo.
Hallo @Alex , bedankt voor je reactie.
Ik heb gedaan wat je vroeg, ik heb een nieuw tijdelijk account gecreërd via Mijn Ziggo: bushflyer_temp2 en inloggen in de community met dit account werkt. Kan je nu de "wisseltruck" uitvoeren?
Om compleet te zijn en voor de duidelijkheid:
- Mijn originele al jaren oude community account is bushflyer
- Mijn eerste, verkeerde, tijdelijke account is bushflyer_temp
- Mijn tweede (op jouw verzoek via Mijn Ziggo gecreëerde) tijdelijke account is bushflyer_temp2
Na de "wisseltruck" kunnen de tijdelijke accounts bushflyer_temp en bushflyer_temp2 worden verwijderd want dan zou mijn vroegere officiële account bushflyer weer moeten werken.
Bedankt voor de medewerking,
Jaap
Yes, top. Ik heb het in orde gemaakt. Als je nu uitlogt en weer inlogt via Mijn Ziggo, zou je weer bij je originele account uit moeten komen. Zodra dat het geval is, verwijder ik de andere 2 weer. @Bushflyer
Bedankt @Alex . Mijn originele account werkt weer zoals je ziet. Toppie 👍. Je kunt de beide tijdelijke accounts bushflyer_temp en bushflyer_temp2 verwijderen.
Bedankt voor je acties. Nog een prettig weekend toegewenst.
Groeten,
Jaap
Top, ik heb de tijdelijke accounts verwijderd. Jij ook een goed weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.