Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @rmajanssen
Een kort maar krachtig bericht! Indien je afmelden bedoeld in de zin van uitloggen, dan kun je zeker met de tip van @KBX458 uit de voeten. Mocht je afmelden bedoelen in de zin van jouw Community account verwijderen, geef dan vooral een gil. Dan help ik je daarmee verder.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Klik met de linker muisknop op je profielfoto en vervolgens op afmelden.
Hi @rmajanssen
Een kort maar krachtig bericht! Indien je afmelden bedoeld in de zin van uitloggen, dan kun je zeker met de tip van @KBX458 uit de voeten. Mocht je afmelden bedoelen in de zin van jouw Community account verwijderen, geef dan vooral een gil. Dan help ik je daarmee verder.
Hallo Cecilia
Ik wil mij ook graag afmelden bij de community, heb mijn Ziggo Abo opgezegd maar blijf updates van de Ziggo community krijgen. Kan deze niet zelf beeindigen, kun je hier bij ondersteunen
Dank je wel
Chris
Door grote drukte kan dat een aantal dagen duren, maar het is doorgegeven aan het moderatie-team @Verwijderd account
Hallo @Verwijderd account,
u zou ook alle notificaties kunnen uitzetten. Zo kan u hier o.a. wel blijven meelezen en uw bevindingen van uw nieuwe provider kunnen doorgeven. Misschien kan u zo een Ziggo klant helpen...
Goedemorgen @Verwijderd account, ik ga dit voor je regelen. Maandag wordt het verwerkt. @Pasi geeft onderhand al een goede tip om te voorkomen dat je updates van de Ziggo Community in je mail krijgt.
Beste moderator, wilt mijn account ook laten verwijderen.
Beste Erik, ik weet genoeg. Wil je mijn verwijderverzoek doorzetten?
Mijn community account wil verwijderen, hoe doe ik dat?
Hi HAM.GROOTSCHOLT
Dit is iets wat je zelf niet kunt regelen. Bij deze heb ik jouw Community account voor jou verwijderd.
Ik wil mij graag afmelden voor het testpanel ,
heb teveel storingen
@rajrob1970 schreef:Ik wil mij graag afmelden voor het testpanel ,
heb teveel storingen
Hallo, hebt u voor het testen geen apart gedeelte van het forum, waar u b.v. ook deze melding kwijt kan ?
Beste Cecilia, graag mijn community account verwijderen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.