Nieuw op de Community - Ranks en badges
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Klik met de linker muisknop op je profielfoto en vervolgens op afmelden.
Klik met de linker muisknop op je profielfoto en vervolgens op afmelden.
Hi @rmajanssen
Een kort maar krachtig bericht! Indien je afmelden bedoeld in de zin van uitloggen, dan kun je zeker met de tip van @KBX458 uit de voeten. Mocht je afmelden bedoelen in de zin van jouw Community account verwijderen, geef dan vooral een gil. Dan help ik je daarmee verder.
Hallo Cecilia
Ik wil mij ook graag afmelden bij de community, heb mijn Ziggo Abo opgezegd maar blijf updates van de Ziggo community krijgen. Kan deze niet zelf beeindigen, kun je hier bij ondersteunen
Dank je wel
Chris
Door grote drukte kan dat een aantal dagen duren, maar het is doorgegeven aan het moderatie-team @Verwijderd account
Hallo @Verwijderd account,
u zou ook alle notificaties kunnen uitzetten. Zo kan u hier o.a. wel blijven meelezen en uw bevindingen van uw nieuwe provider kunnen doorgeven. Misschien kan u zo een Ziggo klant helpen...
Goedemorgen @Verwijderd account, ik ga dit voor je regelen. Maandag wordt het verwerkt. @Pasi geeft onderhand al een goede tip om te voorkomen dat je updates van de Ziggo Community in je mail krijgt.
Beste moderator, wilt mijn account ook laten verwijderen.
Beste Erik, ik weet genoeg. Wil je mijn verwijderverzoek doorzetten?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...