Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
rimajanssen
Level 1

ik wil mij afmelden bij Ziggo Community.

 
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @rmajanssen

Een kort maar krachtig bericht! Indien je afmelden bedoeld in de zin van uitloggen, dan kun je zeker met de tip van @KBX458 uit de voeten.

 

Bedoel je afmelden in de zin van jouw Community account verwijderen? Kijk dan eerst eens bij [je profiel] waar je alle notificaties en mails van ons kunt uitzetten, op die manier blijft je profiel wel behouden, voor als je ons ooit weer eens komt bezoeken. Dat kan natuurlijk ook als niet-Ziggo klant.

 

Wil je echt alles verwijderd hebben? Geef dan vooral een gil. Dan help ik je daarmee verder.

Bekijk in context

0 Kudos
18 Reacties 18
KBX458
Oud Community-lid

Klik met de linker muisknop op je profielfoto en vervolgens op afmelden. 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @rmajanssen

Een kort maar krachtig bericht! Indien je afmelden bedoeld in de zin van uitloggen, dan kun je zeker met de tip van @KBX458 uit de voeten.

 

Bedoel je afmelden in de zin van jouw Community account verwijderen? Kijk dan eerst eens bij [je profiel] waar je alle notificaties en mails van ons kunt uitzetten, op die manier blijft je profiel wel behouden, voor als je ons ooit weer eens komt bezoeken. Dat kan natuurlijk ook als niet-Ziggo klant.

 

Wil je echt alles verwijderd hebben? Geef dan vooral een gil. Dan help ik je daarmee verder.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo Cecilia

 

Ik wil mij ook graag afmelden bij de community, heb mijn Ziggo Abo opgezegd maar blijf updates van de Ziggo community krijgen. Kan deze niet zelf beeindigen, kun je hier bij ondersteunen

Dank je wel

 

Chris

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Door grote drukte kan dat een aantal dagen duren, maar het is doorgegeven aan het moderatie-team @Verwijderd account 

0 Kudos
Pasi
Level 19

Hallo @Verwijderd account,


u zou ook alle notificaties kunnen uitzetten. Zo kan u hier o.a. wel blijven meelezen en uw bevindingen van uw nieuwe provider kunnen doorgeven. Misschien kan u zo een Ziggo klant helpen...

0 Kudos
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @Verwijderd account, ik ga dit voor je regelen. Maandag wordt het verwerkt. @Pasi geeft onderhand al een goede tip om te voorkomen dat je updates van de Ziggo Community in je mail krijgt. 

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Beste moderator, wilt mijn account ook laten verwijderen.

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Verwijderd account, ik zie dat je gister een vraag hebt gesteld in dit topic. Als we je account verwijderen, dan kunnen we die vraag niet beantwoorden. Of weet je ondertussen meer? Laat dit dan gerust in dit en het andere topic weten. Dan zetten we je verwijder verzoek door. 

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Beste Erik, ik weet genoeg. Wil je mijn verwijderverzoek doorzetten?

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Mijn community account wil verwijderen, hoe doe ik dat?

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi HAM.GROOTSCHOLT

Dit is iets wat je zelf niet kunt regelen. Bij deze heb ik jouw Community account voor jou verwijderd.

0 Kudos
rajrob1970
Level 2

Ik wil mij graag afmelden voor het testpanel , 

heb teveel storingen 

0 Kudos
Pasi
Level 19

@rajrob1970  schreef:

Ik wil mij graag afmelden voor het testpanel , 

heb teveel storingen 


Hallo, hebt u voor het testen geen apart gedeelte van het forum, waar u b.v. ook deze melding kwijt kan ?

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Beste Cecilia, graag mijn community account verwijderen.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Goedemorgen,

 

Kun je mij afmelden voor Ziggo Community?

 

Mvg,

 

 Simone

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb je account bij de Community verwijderd @Simone3 

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Goedemiddag,


Ik wil mij ook graag afmelden voor de community/testgroep.

 

bij voorbaat dank

 

Mvg

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Bij deze heb ik jouw account verwijderd 'AJP67'. Uiteraard heb ik mijn collega's van de testgroep hier ook van op de hoogte gesteld en hebben zij jouw gegevens ook uit hun administratie verwijderd. 

0 Kudos