1
Vraag
2
Reacties
bartje-51

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik wil graag mijn inlog gegevens om in te loggen op Community

ik ben mijn inloggegevens kwijt van bartje-5

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @bartje-51, @bartje-5 - Ik heb je Mijn Ziggo gekoppeld aan bartje-5 - Via het inloggen, kom je daar als het goed is nu terecht 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75176Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Kun je ze krijgen via deze weg?

 

Bert_0-1648636456451.png

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75176Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@bartje-51 Blijf SVP in dit topic reageren, 3 topics over hetzelfde onderwerp geven dubbele vragen en antwoorden en mogelijk dubbele acties die elkaar in de weg gaan zitten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1329Posts
  • 203Oplossingen
  • 665Likes

Dank @Bert voor je hulp.

Ik heb het bij een andere moderator neergelegd die dit voor je uitzoekt hoe dit met je account zit. Je krijgt zo snel als hij er tijd voor heeft reactie. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @bartje-51,

 

Hulp is hier! Ik zie dat zowel bartje-51 als bartje-5 geregistreerd zijn via Mijn Ziggo. Mijn vermoeden is dat er ergens in de tussentijd een wijziging heeft plaatsgevonden bij je Mijn Ziggo (bijvoorbeeld verwijderd of samengevoegd met My Vodafone). Herken je dat? Dan ga ik de accounts voor je omwisselen en kom je straks via Mijn Ziggo uit bij bartje-5 🙂

 

Mocht er iets anders aan de hand zijn (heb je bijvoorbeeld een tweede Mijn Ziggo), laat het dan vooral weten!

bartje-51
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoi Alex, dat klopt helemaal wat je zegt met bartje -51 lukt het wel maar heb inderdaad

liever weer bartje-5 ik moet daar een nieuw ww voor aanmaken ??

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75176Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@bartje-51 Als je weer in bartje-5 wilt komen, hoef je alleen maar met je huidige Mijn Ziggo login gegevens in te loggen, althans dat was de bedoeling van Alex.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @bartje-51, @bartje-5 - Ik heb je Mijn Ziggo gekoppeld aan bartje-5 - Via het inloggen, kom je daar als het goed is nu terecht 🙂

bartje-5

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

oke hartelijke dank Alex en collega probleem is opgelost gelukkig

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic