1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
famadamowicz

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

graag mij profielnaam veranderen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 16889Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8033Likes

Help - Ziggo Community

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team

Stuur een e-mail naar: community@ziggo.com
Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2441Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @famadamowicz
Nog een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het is zeker mogelijk om de gebruikersnaam van je Community account te wijzigen. Ik zie dat @Steefb je al exact heeft aangegeven hoe dit geregeld kan worden. Zien we je e-mail snel tegemoet? 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16889Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8033Likes

Help - Ziggo Community

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team

Stuur een e-mail naar: community@ziggo.com
Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2441Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @famadamowicz
Nog een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het is zeker mogelijk om de gebruikersnaam van je Community account te wijzigen. Ik zie dat @Steefb je al exact heeft aangegeven hoe dit geregeld kan worden. Zien we je e-mail snel tegemoet? 🙂

famadamowicz
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel