Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team
Stuur een e-mail naar: community@ziggo.com
Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.
Hi @famadamowicz
Nog een warm welkom op de Ziggo Community.
Het is zeker mogelijk om de gebruikersnaam van je Community account te wijzigen. Ik zie dat @Steefb je al exact heeft aangegeven hoe dit geregeld kan worden. Zien we je e-mail snel tegemoet? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team
Stuur een e-mail naar: community@ziggo.com
Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.
Hi @famadamowicz
Nog een warm welkom op de Ziggo Community.
Het is zeker mogelijk om de gebruikersnaam van je Community account te wijzigen. Ik zie dat @Steefb je al exact heeft aangegeven hoe dit geregeld kan worden. Zien we je e-mail snel tegemoet? 🙂
Dank je wel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.