1
Vraag
2
Reageer en help mee
ThijsV

Level 5
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

community rampzaligheid

Zojuist een lijvig antwoord geschreven en bij plaatsen daarvan komt een of andere HTML foutmelding en ik ben meteen mijn hele bericht kwijt in plaats van het te kunnen corrigeren, dus weer een community-gevalletje laat maar zitten.

wat ook fijn is is als je iets zoekt op Google en je naar de Community wordt gestuurd je vervolgens "uiteraard" moet inloggen maar dan niet op de pagina van de vraag blijft maar iedere keer naar je klantenpagina gaat ook altijd lekker handig van met een Community waar bijna niets te vinden is omdat de zoekfunctie gewoon belabberd is.

1 Reactie 1
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @ThijsV en welkom op de Community,

Goed dat je dit even laat weten d.m.v. dit topic. Het probleem met het inloggen is inmiddels bij ons bekend en er wordt gekeken naar een oplossing. Het andere punt wat je noemt is iets wat we nog niet eerder gehoord hebben. Deze feedback heb ik dan ook gelijk doorgegeven aan de ontwikkelaars zodat hier naar gekeken kan worden. We laten het weten zodra hierover een terugkoppeling is. 

Mocht je meer feedback hebben over de nieuwe Community dan raad ik aan dit onder dit openstaande topic te delen.  Dit maakt het voor ons allemaal overzichtelijker.

Nog een fijne middag gewenst!
Groeten,
Paul 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic