Beste,
Is er een mogelijkheid dat mijn oud account van deze community wordt verwijderd?
Ik heb zojuist een nieuwe aangemaakt, aangezien er diverse issues waren met aanmelden e.d.
MVG Jack Meijers
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Misschien met een hoofdletter F?
@fredwijs Nee ook niet. Het is in ieder geval niet iets met ''fredwijs'' erin verwerkt, want dan vind ik alleen dit account waarmee je nu reageert.
Ik werk voor de klantenservice van ziggo en heb eeen vraag bij wie moet ik zijn als ik van een klant een community account moet verwijderen
Deze klant wil wel zijn oude account koppelen aan zijn nieuwe mijn ziggo maar dat lukt niet omdat de oude community account er nog instaat misschien kan hij gekoppeld worden aan nieuwe mijn ziggo account.
Hé hoi @dkooij01, de klant kan via de Community zelf contact met ons opnemen en wij kunnen het Community account voor de klant verwijderen eventueel. Als de klant een nieuw Mijn Ziggo account heeft aangemaakt kunnen we eventueel ook zijn Community account daaraan koppelen.
Moet dat dan via een bepaald telefoonnummer want hij kan niet meer inloggen met zijn oude account
Klant dient zelf via de Community contact met ons op te nemen hierover, dit wegens privacy redenen. Klant kan eventueel eerst een nieuw account aanmaken met een ander e-mailadres zodat we hierna zijn oude account weer kunnen koppelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.