1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
jack16081982

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

community account verwijderen

Beste,

Is er een mogelijkheid dat mijn oud account van deze community wordt verwijderd?

Ik heb zojuist een nieuwe aangemaakt, aangezien er diverse issues waren met aanmelden e.d.

MVG Jack Meijers

26 Reacties 26
Meldingen
Aan Uit
fredwijs

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misschien met een hoofdletter F?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

@fredwijs Nee ook niet. Het is in ieder geval niet iets met ''fredwijs'' erin verwerkt, want dan vind ik alleen dit account waarmee je nu reageert. 

dkooij01

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik werk voor de klantenservice van ziggo en heb eeen vraag bij wie moet ik zijn als ik van een klant een community account moet verwijderen

dkooij01

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deze klant wil wel zijn oude account koppelen aan zijn nieuwe mijn ziggo maar dat lukt niet omdat de oude community account er nog instaat misschien kan hij gekoppeld worden aan nieuwe mijn ziggo account.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2158Posts
  • 200Oplossingen
  • 1510Likes

Hé hoi @dkooij01, de klant kan via de Community zelf contact met ons opnemen en wij kunnen het Community account voor de klant verwijderen eventueel. Als de klant een nieuw Mijn Ziggo account heeft aangemaakt kunnen we eventueel ook zijn Community account daaraan koppelen.

dkooij01

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Moet dat dan via een bepaald telefoonnummer want hij kan niet meer inloggen met zijn oude account

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2158Posts
  • 200Oplossingen
  • 1510Likes

Klant dient zelf via de Community contact met ons op te nemen hierover, dit wegens privacy redenen. Klant kan eventueel eerst een nieuw account aanmaken met een ander e-mailadres zodat we hierna zijn oude account weer kunnen koppelen.