Beste,
Is er een mogelijkheid dat mijn oud account van deze community wordt verwijderd?
Ik heb zojuist een nieuwe aangemaakt, aangezien er diverse issues waren met aanmelden e.d.
MVG Jack Meijers
Opgelost! Ga naar oplossing.
Check, @jack16081982! Ik laat je oude account onder de gebruikersnaam JJHMMeijers eruit halen voor je! 🙂
WOW!!! Dat is wel heel erg snel,
Mijn email adres heb ik met succes kunnen wijzigen.
Toppers allemaal!!!!
MVG Jack Meijers
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Alleen een moderator kan dat voor je doen. Dat gaat vast goed komen.
Men komt meestal binnen 1 à 2 dagen langs de topics. Soms zelfs binnen 1 à 2 minuten.😅
Goedemddag @jack16081982, gaat het dan om dit account wat verwijderd moet worden? Dan kan ik dat zeker voor je regelen.
Beste,
Nee, het gaat om het account jjhmmeijers
Als die verwijderd is, dan kan ik mijn email adres namelijk weer terug zetten.
MVG Jack Meijers
@jack16081982 Als ik je goed begrijp dan lukt het je helemaal niet meer om in te loggen? Dit hebben we wel het liefste zodat we zeker weten dat dit account van jou is.
Beste lotte,
Ik begrijp even niet wat je precies bedoelt.
Het account JJHMMeijers mag per direct verwijderd worden,
Aan dit account hangt mijn oud email adres ***********
Als het account JJHMMeijers verwijderd is, dan kan ik mijn ******* weer koppelen aan het nu gebruikt jack16081982 account.
MVG Jack Meijers
@jack16081982 Ik heb je persoonlijke gegevens uit het bericht verwijderd. Wat ik bedoel is of je nog in kunt loggen bij JJHMMeijers? Als je hier dan een reactie onder plaatst, dan weten we zeker dat dit account van jou is.
Beste Lotte,
Nee ik kan totaal niet meer inloggen. Als je nog extra bewijs wilt hebben, dan kan ik je nog wel e.e.a. opnoemen.
MVG Jack Meijers
Check, @jack16081982! Ik laat je oude account onder de gebruikersnaam JJHMMeijers eruit halen voor je! 🙂
Beste,
Helemaal top! Weet jij ongeveer hoelang dit kan gaan duren?
Ik wacht geduldig af.
MVG Jack Meijers
Ik krijg net een berichtje dat je account is verwijderd nu, @jack16081982 😉
WOW!!! Dat is wel heel erg snel,
Mijn email adres heb ik met succes kunnen wijzigen.
Toppers allemaal!!!!
MVG Jack Meijers
als het gaat zou ik mijn comunetie acound ook graag verwijderen.
Beste Marije,
Kun je ook mijn oude community account "fredwijs" verwijderen. Het lukte me niet om daar in te loggen en heb een nieuw community account aangemaakt.
Bij voorbaat dank.
MVG,
Fred Wijsmuller
Dus niet mijn nieuwe "fredwijs" account weghalen.
Hi @fredwijs
Een gebruikersnaam is uniek, dus je kan niet zowel een oud- als nieuw Community account hebben met dezelfde gebruikersnaam. Er zal dus een andere gebruikersnaam gekoppeld zijn aan je oude account. Als je deze kan delen (of een linkje van je oude profiel) dan kunnen we dat account voor je verwijderen.
Ik kan alleen zeggen, dat het wachtwoord van dat oude community account "**7" is. Daar kon ik niet mee inloggen en wil het graag als verwijderd zien.
**Wachtwoord verwijderd door moderator**
@fredwijs Ik heb je wachtwoord uit privacy verwijderd. Het wachtwoord is voor ons niet inzichtelijk wegens privacy, dus aan de hand daarvan kan ik je oude account niet opzoeken. Ik heb hiervoor dus echt de gebruikersnaam van dat Community account nodig. Het is ieder geval niet @fredwijs, want je kan maar 1 account aanmaken met deze gebruikersnaam.
Dank je Cecilia. De situatie is dus, dat ik nu alleen via "Mijn Ziggo" kan inloggen bij de Community.
Lijkt me geen probleem.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.