Nieuw op de Community - Snelheidsverbeteringen en nieuwe topheader Sticky Onopgelost
Binnenkort krijgt de Ziggo Community een nieuwe update. Hier vind je het overzicht van de belangrijkste veranderingen en wat ze voor jou betekenen. Let w...
Binnenkort krijgt de Ziggo Community een nieuwe update. Hier vind je het overzicht van de belangrijkste veranderingen en wat ze voor jou betekenen. Let w...
Of je nu al jaren actief bent, of net bent aangeschoven, we willen dat iedereen zich thuis voelt op de community. Als je hier al een tijdje bent, begrijp...
Hallo ik net dit account (koert24) gemaakt op op de community deze vraag te stellen. Ik heb reeds een community account, koert64, dat was gekoppeld aan m...
Kan een moderator me contacteren voor het aanpassen van mijn naam aub? Dank alvast
Wil iemand van Ziggo svp mijn "Mijn Ziggo" account verwijderen en bij voorkeur ook mijn account van deze Community (die ik net heb aangemaakt om deze vra...
Klopt het dat wanneer we een bericht bewerken dit een nieuwe notificatie via email tot gevolg heeft?Was dit er altijd al of is dat iets recents, dat zou ...
Als wij plaatjes aanklikken om deze te vergroten, dan krijgen we alleen een wit scherm. Neem deze topic, als we de plaatjes aanklikken met Safari, dan kr...
Inmiddels een aantal maanden geleden heb ik getracht om mijn Ziggo account te koppelen aan het account van de Ziggo community. Dit is toen gruwelijk misg...
Sorry dat het via deze manier moet, maar ik kan niet meer reageren op mijn originele post. Een Ziggo moderator vraagt of ik hem een PB kan doen, maar ik ...
Beste mensen van de Ziggo Community Hoe kan ik mijn Ziggo Community account verwijderen?In afwachting van uw antwoord. Groeten, Klaas
In de afgelopen tijd heeft de community allerlei kleine updates gehad. Er zijn zaken aangepast onder de motorkap en ook de besloten groepen zijn verbeter...
Kan een moderator wellicht een door mij in juni gestart topic wat inmiddels gearchiveerd is, opnieuw actief maken? Ik heb namelijk na veel onderzoek geda...
We hebben voor jullie natuurlijk de huisregels opgesteld, waarin we aangeven wat we van de Community gebruikers verwachten. Maar wat kunnen jullie eigenl...
In het verleden kreeg ik een email als er iets was gepost over de next. Dit is gestopt na de verandering hier op de comunity. Ik vond dit interessant en ...
waar zit de knop om uit te loggen uit https://community.ziggo.nl ???
Als je op deze community naar boven 'scrolled' dan komt die navigatie balk in beeld, en verspringt het hele beeld naar beneden.De navigatiebalk komt dus ...
Beste Ziggo community Kunnen jullie de username van dit account veranderen, want dit account was van mijn zoon, maar nu die op zich zelf woont heeft hij ...
Ik had graag gezien dat de aanpassing van de Avatars zouden veranderen, er zijn te veel kleuren en zelfde van elke kleur, is het dan niet beter om Mannet...
Hallo Kan ik deze pagina's van Ziggo community ook in de dark modus bekijken. Groet Rinus
Als ik in dit topic Telefonische oplichters gebruiken computerstem voor zogenaamde Ziggo helpdesk Reager op tekst van Bert krijg ik fout melding Omdat he...
Beste moderators, Door een administratief issue heb ik een nieuwe "mijn Ziggo" account moeten nemen waar mijn klantnummer tegenwoordig onderhangt. Is het...
Is er iets veranderd of kijk ik niet goed?Normaal stond hier toch ook de optie om een reactie te bewerken?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.