Geen bevestiging e-mail bij gebruik oud Ziggo e-mailadres voor Community account Opgelost
Ik wil een e-mail adres gebruiken wat ik hier al eerder heb gebruikt, maar het lukt me gewoon niet, omdat ik geen nieuwe mail ter bevestiging ontvang. Is...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil een e-mail adres gebruiken wat ik hier al eerder heb gebruikt, maar het lukt me gewoon niet, omdat ik geen nieuwe mail ter bevestiging ontvang. Is...
Waar kan ik mijn geplaatste posts terug vinden?
Hoe kun je worden uitgenodigd voor een community experience day
Hallo,Aangezien terug mailen niet werkt naar het afzender adres maak ik maar een nieuw topic.Ik kan mij niet afmelden van de mails: 'Ziggo Community: Dag...
Ik wilde in het Suggesties deel een vraag stellen. Dat wordt telkens geweigerd omdat ik geen label kan aanmaken.Heb ook al handmatig Mediabox Next geprob...
Ik heb eerder vandaag een bericht geplaatst over problemen met het activeren van een modem, het was nogal een lang verhaal maar opeens is het bericht ver...
Goedemiddag , ik ben vrij nieuw hier en vraag mij af waar moet ik rekening mee houden dag of dagen waarop een community medewerker reageert op een prive ...
Vandaag is het dierendag! Dé dag om onze lieve trouwe vriendjes eens extra te verwennen. Deze speciale dag laten we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij g...
Vandaag werd ongevraagd en onaangekondigd de z.g. Tweestapsverificatie / Inloggen met extra code / two factor authentication (2FA) op de inlog van mijn “...
Deze nieuwe emoji's helpen jou bij je uitleg over instellingen op de mediabox, de Community en de knoppen op de afstandsbediening. Zo hoef je het niet me...
Af en toe verdwijnt de reactie die je probeert te wijzigen, waardoor de wijziging niet voltooid is.Handig zou zijn als je op jouw foto (rechtsboven) klik...
hoi is het mogelijk om die irritante meldingen rechts onderin die ook nog een stapelen en veel te lang blijven staan te maken zodat gebruikers die uit ku...
Zodra een vraag is beantwoord, krijg je een e-mail, maar waar kan ik de vragen zien die ik heb gestuurd, maar nog niet beantwoord zijn? Alvast bedankt
Ik heb niets als oplossing gemarkeerd, dat kan ook niet want ben geen TS of moderator. Dit al meer gezien.
Ik zou graag mijn gebruikersnaam willen aanpassen naar "os", is dat mogelijk?
Ligt het aan mij of duurt het vaak 10-15 seconden per pagina om volledig te laden? Sommige pagina’s zijn wel snel zoals: https://community.ziggo.nl Maar ...
We hebben op het forum volgens mij maar twee smaken topics, namelijk opgeloste en onopgeloste:Mij leek het nuttig om bij bekende problemen een topic een ...
Goedemorgen, Ik heb gisteren een mail gekregen met het onderwerp: Meld je aan voor de Ziggo IT Support test van producttest@ziggo.com. Ik kan hier niks v...
In de maand juli zijn er weer een paar updates geweest op de Community. De belangrijkste en grootse wijzigingen zetten we voor jou op een rijtje. We geve...
Ik ben steeds mijn gebr naam en ww vergeten als ik inlog in de community,hoe los ik dat op???
Ontvang een update bij nieuwe topics in Over de Community.
Nieuwe illustraties In de afgelopen tijd is er gaande wijs een nieuwe stijl van illustraties geïntroduceerd in onze apps en op ziggo.nl. Het is natuurlijk belangrijk dat onze Community goed aansluit b...