Nieuw op de Community - Meer overzicht op de homepagina en forumborden Sticky Onopgelost
Update 8 mei: Vanwege een onvoorziene fout in de uitlijning op mobiel wordt deze wijziging teruggedraaid. In een volgende update nemen we de optimalisati...
Update 8 mei: Vanwege een onvoorziene fout in de uitlijning op mobiel wordt deze wijziging teruggedraaid. In een volgende update nemen we de optimalisati...
Of je nu al jaren actief bent, of net bent aangeschoven, we willen dat iedereen zich thuis voelt op de community. Als je hier al een tijdje bent, begrijp...
Even geen vraag maar een dik compliment. Het valt ons (gezin) op dat medewerkers van Ziggo altijd zo hun best doen om je op alle mogelijke manieren te he...
Weet niet wat een topic inhoudt.
Zoals je waarschijnlijk al hebt opgemerkt is de Ziggo Community flink onder handen genomen. Om je een klein beetje wegwijs te maken hebben we alle nieuwe...
Is het niet mogelijk om een afgeschemt deel te maken voor de testers van nieuwe producten om met elkaar te communiceren en oplossingen en fouten op te sp...
Hoe krijg ik een melding of een mailtje als iemand een antwoord geeft op mijn vraag?Nu moet ik kijken bij het betreffende topic, of er reacties zijn..
Waarom is er van de community niemand in het weekend bereikbaar ????
De verandering op de Ziggo Community is je ongetwijfeld opgevallen. Het inloggen kan nu op verschillende manieren. Was je al in het bezit van een Ziggo C...
Vandaag is Ziggo monteur Marjan bij me geweest om het probleem van storende en haperende tv beelden te verhelpen. Erg deskundige en aardige vrouw ! Heeft...
Onze huisregels zijn gebaseerd op onze kernwaarden: Respect, Integriteit, Samenwerking en Positiviteit. Met deze regels waarborgen we een veilige, respec...
Beste leden,De afgelopen periode krijgen we steeds meer vragen/opmerkingen over een aantal bugs op de Ziggo Community. Daarom doen we nu een oproep aan j...
Ik las zojuist dat er een z.g. Social Login wordt gecreëerd waarmee je via je email of facebook kan inloggen voor de community. Wel zoveel makkelijker ze...
Gebruiksvoorwaarden Ziggo Community Deze voorwaarden zijn van toepassing op het bezoek van en het deelnemen aan de Ziggo Community. Ziggo heeft te allen ...
Je hebt het misschien al wel gemerkt: er is iets veranderd aan onze Community. Maar wat? En waarom? We schijnen een lichtje op wat we hebben gedaan.Deze ...
Je hebt eerder misschien al topics voorbij zien komen met daarin vragen aan en antwoorden van onze Productmanagers en monteurs. In een uur tijd werden zo...
Goedendag,Ik had deze vraag per ongeluk waarschijnlijk ook in de verkeerde rubriek gezet. Heb daarbij maar gekozen voor Ziggo GO, maar was denk ik niet h...
Wie zijn toch die behulpzame leden met die grappige avatars? En wat vinden zij van onze producten en diensten? Tijd om daar achter te komen! Op donderdag...
Hi Communityleden!Sinds enkele maanden zet Ziggo de servicebus in, zodat je in jouw buurt geholpen kunt worden met al je vragen rondom wifi en Digitale T...
Afgelopen dinsdag hebben de monteurs weer een hoop vragen beantwoord. De vragen varieerden van brommende mediaboxen tot onverklaarbare rode lampjes. Een ...
Het is vandaag nationale complimentendag en daar mogen jullie als leden natuurlijk niet aan ontbreken! We kunnen het eigenlijk niet genoeg zeggen, maar w...
Op donderdag 26 januari organiseerden wij het 2e Product Manager Vragenuurtje in de Community. Na de eerdere editie die we in september vorig jaar hadden...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.