Dit is de Ziggo Community Sticky Onopgelost
Of je nu al jaren actief bent, of net bent aangeschoven, we willen dat iedereen zich thuis voelt op de community. Als je hier al een tijdje bent, begrijp...
Of je nu al jaren actief bent, of net bent aangeschoven, we willen dat iedereen zich thuis voelt op de community. Als je hier al een tijdje bent, begrijp...
Beste mensen, Er lopen 2 Ziggo community accounts door elkaar met 2 verschillende e-mailadressen. Klantenservice kan de 2 accounts niet verwijderen. Heb ...
Samenvoegen ging gemakkelijk.Maar inloggen op Community account werkt niet meer.Wachtwoord is te lang? Mag maar 20 tekens zijn?Herstel mailtje komt niet ...
Ik gebruik vaak macro’s, dat scheelt een boel tikwerk bij het regelmatig gebruiken van dezelfde tekst. Maar ik heb niet dezelfde opmaakmogelijkheden die ...
Beste, Ik wil net mijn account gegevens aanpassen onder de kop Persoonlijke gegevens, en alle velden worden afgekeurd op of lengte danwel vreemde tekens ...
Update: 27 november 11:13 uur door Ziggo Op 27 november zijn alle menuwijzigingen, verbeteringen in reacties en de toegankelijkheidswijzigingen live geze...
ik ben mijn inloggegevens kwijt van bartje-5
Deze vraag is natuurlijk al vaker gesteld, maar de laatste vraag daarover was volgens mij een paar jaar geleden.Ondertussen hebben heel veel websites teg...
@DON PAPA en @Rikst In dit topic even antwoord op de vraag van Don Papa en naar jou Nieuw op de Community - menuwijzigingen, verbeteringen in reacties en...
Bovenaan op de homepage staat een statistiekje. Bijv. nu 15 leden online 1.081 bezoekers online. Nu vraag ik me af, waar komen deze bezoekers vandaan. Ho...
Ziggo moderators, hartelijk dank voor de leuke kaart, en aan allen, prettige kerst en een voorspoedig en gezond 2025.
Herhaling : instellen gegevens lukt niet , van alles al geprobeerd. krijg steeds rode meldingen wat wel en niet mag .
Er is een nieuwe update van het forum.Hierin zitten een paar links. Wie kan mij vertellen wat deze doen en waar deze heengaan? Als ik op nieuw markeren ...
Beste, Is er een mogelijkheid dat mijn oud account van deze community wordt verwijderd?Ik heb zojuist een nieuwe aangemaakt, aangezien er diverse issues ...
Gebruik jij bij het inloggen het vinkje 'Houd mij aangemeld' en word je alsnóg binnen een paar uur uitgelogd op hetzelfde apparaat? Laat het ons weten! W...
Binnenkort krijgt de Ziggo Community een nieuwe update. Hier vind je het overzicht van de belangrijkste veranderingen en wat ze voor jou betekenen. Let w...
Ik krijg sinds een week ineens de e-mail van de community niet meer binnen. Ik gebruik iCloud en ik had begrepen dat hier problemen mee zijn. Ik krijg al...
We hebben voor jullie natuurlijk de huisregels opgesteld, waarin we aangeven wat we van de Community gebruikers verwachten. Maar wat kunnen jullie eigenl...
Het volgende is misgegaan. Probeer het opnieuw. Maximale overstromingslimiet bereikt. Wat is dit nu weer voor Nederlands? Vertaal dan niet, is het missch...
We hebben de afgelopen tijd gewerkt aan een update voor de editor waarmee je berichten en topics schrijft. De editor ziet er voor desktop en mobiele bezo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.