Nieuw op de Community - Meer overzicht op de homepagina en forumborden Sticky Onopgelost
Update 8 mei: Vanwege een onvoorziene fout in de uitlijning op mobiel wordt deze wijziging teruggedraaid. In een volgende update nemen we de optimalisati...
Update 8 mei: Vanwege een onvoorziene fout in de uitlijning op mobiel wordt deze wijziging teruggedraaid. In een volgende update nemen we de optimalisati...
Of je nu al jaren actief bent, of net bent aangeschoven, we willen dat iedereen zich thuis voelt op de community. Als je hier al een tijdje bent, begrijp...
In topic https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Krijg-ik-een-nieuw-jaarcontract-bij-een-abonnementswijziging/td-p/1486831Zie ik staan chat mutaties is ...
Ha moderators dan wel medewerkers van Ziggo van dit domein. Het is mij opgevallen dat recentelijk veel berichten eenzijdig zijn verwijderd, zonder verder...
Welkom op de Ziggo Community. Lees hier hoe je kan stijgen in ranks, wat badges zijn en hoe je andere klanten kan helpen met jouw kennis. Wat is een Comm...
Goedemorgen, kan een moderator mijn account heractiveren na wijziging van e-mail adres. Ik krijg nog steeds foutmelding als ik e-mail wil bevestigen(na e...
Hi, Voorheen was er een pagina met topics zonder reacties, een link daarnaartoe stond volgens mij in één van de 'Nieuw op de community' topics, maar ik k...
Hi, Bij de vele meldingen die ik krijg , staat geen prullenbak bij om de oude meldingen te verwijderen . Hoe lossen jullie dit op ?vr.gr.Al
Update 8 mei: Vanwege een onvoorziene fout in de uitlijning op mobiel wordt deze wijziging teruggedraaid. In een volgende update nemen we de optimalisati...
Het valt mij al langer op dat er stil zwijgend soms berichten worden verwijderd door de moderators. Persoonlijk zou ik het veel fijner vinden als de teks...
Jaren geleden was er alleen audio en geen video signaal op de scart-uit uitgang (miniscart) van de next box. Na wat updates van Ziggo was dit opeens wel ...
Ik zie als ik Site opent een overzicht leden Online, bezoekers Online en Oplossingen. Van het Scherm; 24 leden online, 778 bezoekers online, 14.557 oplos...
Ik heb een topic gemaakt en die is niet zichtbaar wat is daar de reden van.
ik heb al een account op de community maar met mijn oude gegevens kan ik niet meer in loggen sinds het samen voegen Ziggo Vodafone mijn gebruikers naam i...
Is er een mogelijkheid dat mijn account naam wordt aangepast naar @RobvdPoel Heb een e-mail gestuurd naar community@ziggo.com maar die gaat niks oplevere...
Wellicht kijk ik er overheen, of is het veranderd ? Maar, hoe kan ik mijn topic als Opgelost markeren ?
Beste mensen, Er lopen 2 Ziggo community accounts door elkaar met 2 verschillende e-mailadressen. Klantenservice kan de 2 accounts niet verwijderen. Heb ...
hoi, Ik wil graag Ziggo community afmelden groetjes B
Ik gebruik vaak macro’s, dat scheelt een boel tikwerk bij het regelmatig gebruiken van dezelfde tekst. Maar ik heb niet dezelfde opmaakmogelijkheden die ...
Update: 27 november 11:13 uur door Ziggo Op 27 november zijn alle menuwijzigingen, verbeteringen in reacties en de toegankelijkheidswijzigingen live geze...
Deze vraag is natuurlijk al vaker gesteld, maar de laatste vraag daarover was volgens mij een paar jaar geleden.Ondertussen hebben heel veel websites teg...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.