Welkom op de Ziggo Community

Over de Community
Feedback, vragen en ideeën over de Ziggo Community kan je hier kwijt.

Communitystatistieken

  • 20.2KOplossingen
  • 40.5KDiscussies
  • 146KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

waarom is gmail adres geen geldig e-mailadres Opgelost

Hallo ,Inloggen gaat hier wel met mijn g-mailadres , maar het mailadres wijzigen lukt niet . Mijn oude mailadres loopt op 1 juli af en daar krijg ik mijn reacties van de community en dat is vervelend ...

twentonian door Gedreven Meedenker
  • 30 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

inloggen via de ziggo app Opgelost

Hallo, ik gebruik de ziggo app, om mijn ziggo gegevens te bekijken of te chatten met de helpesk werk de app goed maar niet voor de community, dan moet ik steeds weer opnieuw inloggen, lastig te zien h...

Hanton door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Reageren knop in topic blijft grijs Onopgelost

In de topic blijft reageren knop grijs.Hoe kan ik reageren op een vraag?

peet bap door Gedreven Liefhebber
  • 38 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Nieuw op de Community - Meer paginanummers Onopgelost

Eind januari hebben we de Community geheel vernieuwd. Sinds die tijd hebben we niet stilgezeten en zijn er diverse grote en kleine aanpassingen gedaan. We hebben feedback gekregen dat jullie graag op ...

Anne H Z door Community Developer
  • 3632 Topics
  • 200 Oplossingen
  • 1195 Likes

Datumvermelding in berichten Opgelost

Hallo,Het is ongelooflijk onhandig dat de datum niet (meer duidelijk) staat vermeld bij onze berichten. Je zit niet ergens naar berichten te kijken die in de tijd misschien al lang achterhaald zijn.Al...

Janqui door Gedreven Meedenker
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Veel ongevraagde mail adressen Onopgelost

Ik heb de ziggo mail app op mijn smartphone. Maar iedere keer wordt elk email adres automatisch toegevoegd aan mijn contactenlijst. Hoe kan ik dit voorkomen en kan ik de lijst opschonen?

Schoone door Gedreven Liefhebber
  • 81 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Account verwijderen Onopgelost

Hoi, ik wil graag mijn account verwijderen nu mijn vraag beantwoord is en mijn probleem verholpen.ik hoor graag, groetjes

Feedback over de nieuwe Community deel je hier! Alleen-lezen Opgelost

Dit topic is inmiddels gesloten. Heb je feedback over de Community? Open dan hier een nieuw topic met jouw feedback, issue of idee. Hoi! We merken dat er veel verschillende topics geopend worden met f...

Sharon Z door Community Developer
  • 16 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 45 Likes

inloggen Onopgelost

Sinds ik lid ben van de test community krijg ik wanneer ik inlog de melding dat de toegang geweigerd is.:Dat lijkt mij niet de bedoeling. Vervolgens kan ik wel doorgaan.Toegang geweigerdJe hebt onvold...

M10 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mediabox xl Onopgelost

De mediabox xl staat al meer als een uuropnbijwerken

Cannot access my original Community account Onopgelost

I first logged into Community last week as @mislav. I believe I had logged in via Mijn Ziggo (where I believe I now log in with my Vodafone account. all of this is very confusing). This week, when I t...

mislav1 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Email - Accounts Onopgelost

Hallo mijne Heren en Dames Sinds een paar dagen werken m'n Email-Accounts eindigend op xxxx@ziggo.nl niet meer.Als extra test heb ik al vandaag een nieuw Account gemaakt met xxxx1@ziggo.nl , maar ook ...

Jan Filarski door Gedreven Liefhebber
  • 38 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen email meer Onopgelost

In het verleden kreeg ik een email als er iets was gepost over de next. Dit is gestopt na de verandering hier op de comunity. Ik vond dit interessant en zag ook vaak zo goede tips /suggesties langs ko...

togram31 door Gedreven Liefhebber
  • 45 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 9 Likes

De reactievolgorde gaat terug naar lineair Onopgelost

Vanaf vandaag zijn alle reacties weer op chronologische wijze te zien onder elkaar, oftewel we zijn terug naar de lineaire volgorde. Waarom we voorheen voor genest kozen We waren erg enthousiast over ...

Marianne Z door Community Developer
  • 1316 Topics
  • 122 Oplossingen
  • 670 Likes

Prive bericht Ziggo moderator Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik een prive bericht naar een ziggo moderator sturen? Als ik een prive bericht wil versturen komen de namen van de ziggo moderators niet tevoorschijn.De vraag die ik wil stellen kan niet publi...

Klant10 door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Op camara Onopgelost

Hallo ik heb een op camara maar sinds kort kan ik niet meer met mijn 4g kijken wat kan ik er aan doen

Titzing door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan op geen berichten meer plaatsen op het forum Opgelost

Sinds vandaag krijg ik als ik een bericht wil plaatse een rood kader in beeld met de volgende tekst:“Corrigeer de gemarkeerde fouten en probeer het opnieuw.Bericht-flooding gedetecteerd (een uniek ber...

Wim C. door Gedreven Raadgever
  • 332 Topics
  • 11 Oplossingen
  • 80 Likes

Gebruikersnaam bij aanmelden niet erg flexibel Onopgelost

Bij het aanmelden voor dit forum moet je een gebruikersnaam opgeven. Bij het opslaan bleek LexB al in gebruik, wat natuurlijk kan voor komen. Maar er kwam een suggestie voor LexB1 die ik niet wilde. A...

Lex_B door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

In Memoriam: @hanh Onopgelost

Onlangs ontvingen wij het trieste bericht dat onze Super Expert Hanh onverwacht is overleden in het bijzijn van zijn geliefde vrouw. We kennen @hanh als een markante en gedreven Super Expert die zich ...

Lycke Z door Community Moderator
  • 11329 Topics
  • 870 Oplossingen
  • 3953 Likes

Reacties niet zichtbaar Alleen-lezen Opgelost

Waarom zie ik de reacties op mijn vraag niet?

Marjet68 door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Forum op smartphone werkt nog niet goed Onopgelost

Community werkt nog steeds niet op sen smartphone althans niet zoals het hoort. Toezeggingen dat dit wordt bekeken en/of opgelost zijn loze beloftes.

ThijsV door Gedreven Liefhebber
  • 78 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Account verwijderen op de community Onopgelost

Naar de overgang naar de nieuwe community wilde ik mijn e-mailadres gebruiken wat ik heb voor Ziggo en de oude Ziggo community. Daarna kreeg ik steeds problemen met inloggen. Ik heb nu deze account aa...

Zoek de verschillen. Opgelost

Hier het onderste deel als je op de Ziggo.nl naar beneden scrolt. En hier als je bij de Community naar beneden scrolt.

RoWi. door Expert
  • 5083 Topics
  • 216 Oplossingen
  • 1243 Likes

Mijn Ziggo/Ziggo Community één grote drama Onopgelost

Beste mensen, Ziggo is al weken bezig om in Mijn Ziggo account het kopje wijzig abonnement te herstellen. Ik kan al bijna 8 weken via Mijn Ziggo niks meer wijzigen. Tot op heden is Ziggo dat niet gelu...

Kartal72 door Liefhebber
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Mijn topic wordt direct afgewezen wat doe ik fout? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi ik ben nieuw. Ik zie dat mijn topic meteen wordt afgewezen en niet naar het bakje Mijn items die wachten op goedkeuring gaat. Doe ik iets fout? Mag ik geen urls plaasten?

David643 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Inloggen Community Alleen-lezen Opgelost

Ik kan er geen touw meer aan vast knopen. Het inloggen op de community gaat nu via mijn Ziggo, maar waarom moet ik soms, niet altijd een code die ik ontvang per SMS, invullen en soms niet? Waarom kom ...

Jan F. door Super Expert
  • 16368 Topics
  • 1298 Oplossingen
  • 2772 Likes
Heb je een vraag?
Voor al je vragen over de Community ga je naar de Hulppagina

Populaire onderwerpen

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen