1
Vraag
2
Reageer en help mee
mseric

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

activatie mail komt niet aan op mijn hotmail email adres

Hallo,

ik kan niet mijn Hotmail email adres gebruiken omdat er geen activatie mails aankomen.  Dit gebeurt wel eens vaker bij andere sites, vooral als de domein en de mailserver niet overeen komt.  vaak gebeurt  dat de mail gestuurd word via een derde partij.  

wil graag even melden dat de mail server die deze community geregistreerd moet worden bij Microsoft.

en nee ze zitten niet in mijn spam folder.

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9329Posts
  • 570Oplossingen
  • 2427Likes

vreemd,

geen typefout in het e-mailadres ?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3970Posts
  • 517Oplossingen
  • 1753Likes

Hi @mseric,

Hmm, wat gek. Het gaat enkel om de registratie van je Hotmail adres op de Ziggo Community? Ontvang je wel Ziggo e-mails op je hotmail adres? Denk aan factuurnotificaties en/of nieuwsbrieven?

Het is vooralsnog geen bekend issue. We zien namelijk recent succevolle activaties/registraties met hotmail adressen op de Community. Het is dus nog even zoeken waar het voor jou precies spaak loopt.

mseric
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb ingeloged met  mijn ziggo account hier op deze community. Het was al problemen met ziggo en Vodaphone omdat ik nog daar oude accounts had op dezelfde hotmail adres.  ik krijg totaal geen mails van ziggo over facturen en zo  . heb ook online bij hotmail gekeken dat ik geen regels heb of blokkades had op het ziggo domein.  maar dat was niet zo. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 443Oplossingen
  • 1426Likes

Hi @mseric Begrijp ik goed dat je dus zowel geen e-mails ontvangt over je abonnement/facturen als over update vanuit de Community?

mseric
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb dus een alternatief mail adres moeten gebruiken om gebruik te kunnen maken van de community.  daar krijg ik wel updates van de community binnen.  maar facturen en zo krijg ik niet binnen op mijn hotmail adres

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic