RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zoek de verschillen.

Hier het onderste deel als je op de Ziggo.nl naar beneden scrolt.

Screenshot_20210223-003701_Chrome.jpg

En hier als je bij de Community naar beneden scrolt.

Screenshot_20210223-003805_Chrome.jpg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi RoWi., terechte feedback! Het was de bedoeling om de footer linkjes op de community automatisch met ziggo.nl te synchroniseren, maar het lukte niet om dat op korte termijn te programmeren. Daarom is de huidige versie handmatig gekopiëerd en moet deze nog bijgewerkt worden.

 

Dit is bekend bij de platform leverancier en staat op onze backlog om af en toe bij te werken totdat de synchronisatie mogelijk is.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Pagina van de Community staat meer vermeld die linken naar de www.ziggo.nl pagina.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

ESPN en FOX sport zijn o.a. nog niet aangepast. 

Schoonheidsfoutjes die ongetwijfeld nog aan de beurt komen, maar wellicht geen prioriteit genieten. 

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Fox versus ESPN inderdaad en in dat zelfde rijtje Mediaboxes en Extra TV in the house.

Ik was altijd in de veronderstelling dat het onderste gedeelte overal hetzelfde was blijkbaar toch niet, zeker geen prioriteits ding wel slordig.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik denk maar zo @RoWi. dat alle goeie dingen langzaam komen.  Slordig, inderdaad. 

Men leert van de gesignaleerde tekortkomingen, althans, dat hoop ik dan maar.🙂

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het is dat mijn oog er weer op viel en zoals gezegd ging ik er vanuit dat het een centraal stuk tekst was die dan overal wordt geplaatst zoals een banner zeg maar. Of het wel of geen prioriteit heeft is iets anders in het algemeen zorg dat al je pagina's kloppen en gelijke informartie geven. Uiteraard weet ik niet of dit intern of wat ik eerder verwacht extern in beheer is, in dat tweede geval doet de externe beheerder zijn werk niet goed.

 

Uiteraard is daar de Disclaimer voor bedoeld 😉

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik heb jouw bevindingen in elk geval elders op tafel gelegd.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi RoWi., terechte feedback! Het was de bedoeling om de footer linkjes op de community automatisch met ziggo.nl te synchroniseren, maar het lukte niet om dat op korte termijn te programmeren. Daarom is de huidige versie handmatig gekopiëerd en moet deze nog bijgewerkt worden.

 

Dit is bekend bij de platform leverancier en staat op onze backlog om af en toe bij te werken totdat de synchronisatie mogelijk is.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

De linkjes zijn vandaag bijgewerkt!

Uitgelicht topic