Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Zo krijg je antwoord op je vraag

Je hebt een vraag gesteld en je eigen topic geopend. In je profiel vind je je topic makkelijk terug. Heb je nog geen reacties of nog geen antwoord op je vraag? Bekijk hier wat je kan doen! 

 

Plaats een reactie in je topic met meer informatie

Hoe meer informatie je geeft, hoe beter je geholpen kan worden. Voeg daarom zoveel mogelijk informatie toe, zoals: 

- Type apparaat (serienummer, modelnummer, type)

- Type en merk kabels, splitters of versterkers 

- Besturingssysteem of software

- Wat is de gewenste situatie?

 

Let opVermeld in je topic en reacties GEEN persoonlijke gegevens zoals je adres en telefoonnummer. Dit is na plaatsing voor iedereen zichtbaar! Vul daarom je profiel aan met je privégegevens. Je profiel is alleen voor moderators zichtbaar.

 

👋 Vraag andere Community leden om hulp 

Heb je nog geen reactie of heb je hulp nodig bij een lastig onderwerp? Bekijk dan of er een Community member aanwezig is. Plaats een reactie en @mention degene met de expertise die jij nodig hebt.

 

< Vraag hulp > 

 

 

👤 Vul je profiel aan
Hoe vollediger jouw profiel is met een aanvulling van je adres -en productgegevens, hoe sneller je geholpen kan worden als je een vraag hebt.

 

< Profiel aanvullen >

 

 

📰 Actuele onderwerpen bekijken
Nog geen reactie op jouw vraag? Kijk dan eens op homepagina bij de tab Recent. Daar vind je alle onderwerpen waar op dit moment over wordt gesproken.

 

< Actualiteiten >

7 Reacties 7
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Als ik zo vrij mag zijn om een tip te mogen geven;

 

Vermeld in je reactie geen persoonlijke gegevens zoals je adres en/of telefoonnummer. Wat je hier opschrijft is na plaatsing voor iedereen zichtbaar! 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Goed bezig @Marianne 🤗

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Pineapple  Gegevens zijn alleen voor jou en voor de Moderators zichtbaar vandaar het vinkje, dan zien wij dat je gegevens hebt ingevuld en ik hoef deze riedel zie onderstaand  meer te vragen 😉

 

In je reactie nooit gegevens delen gewoon privé in je profiel houden. Dat blijft het beste.

 

Zoiets @AlexHelpt 

 

 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Dave, Pineapple had het over gegevens in een reactie, niet gegevens in een profiel 🙂

 

Daarnaast is de persoonlijke info in je profiel soms privé, soms openbaar; dit kan m.i. beter worden verduidelijkt. Maar ik weet niet of dit hier de aangewezen plek voor is 😁

 

AlexHelpt_0-1656597228635.png

 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Goed lezen @Dave! ik zeg 'in een reactie' ...

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Bedankt, jij snapt het @AlexHelpt 🙂 ... 'in een reactie'...

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Pineapple  duidelijk en @AlexHelpt  dank je wel

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic