Goedemorgen,
Ik heb gisteren een mail gekregen met het onderwerp: Meld je aan voor de Ziggo IT Support test van producttest@ziggo.com. Ik kan hier niks van vinden in de community dat dat er aan zit te komen. Kan 1 van de moderators uitleggen of dit nu spam is of niet? De mail heb ik als afbeelding als bijlage toegevoegd.
Groet,
Ralf van der Zanden
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Ralf.zanden, ik heb de e-mail uit je bericht gehaald omdat dit informatie bevat wat alleen voor het Ziggo klantpanel is. Zoals Bert aangeeft kan ik bevestigen dat dit een e-mail vanuit ons is. Je kunt je dus desgewenst aanmelden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Ralf.zanden Dat is een officiële mail van Ziggo, ik heb hem ook gehad.
Goedemorgen @Ralf.zanden, ik heb de e-mail uit je bericht gehaald omdat dit informatie bevat wat alleen voor het Ziggo klantpanel is. Zoals Bert aangeeft kan ik bevestigen dat dit een e-mail vanuit ons is. Je kunt je dus desgewenst aanmelden.
Ik ook al @Bert 😉
Misschien heb ik de verkeerde bril op, maar ik zie niet waar we ons verhaal kwijt kunnen.
Ik ben enthousiast begonnen een (redelijk) simpele vraag te stellen en dacht meteen dat maar even in een draadje te verwoorden en zie 'het' draadje niet waar ik dat kwijt kan.
waar oh waar???
🙂
@Jopio het is afhankelijk wat je test waar je moet zijn.
Wat is het apparaat dat je test?
Als het goed is, staat in de mails die je hierover hebt ontvangen een link.
Dit is geen spam want ik heb deze ook ontvangen en alles kan je in die periode vragen op support gebied en ondersteuning.
Let Op > Testen < worden niet meegeteld die vallen onder de NDA >
Alles wat je hebt buiten de testen om kan je dus support op vragen op het speciale nummer en email adres.
(Advies opgevraagd bij Serkan over deze mail maar voor vragen is Anne B het aanspreek punt in dit geval )
Ook ik kreeg de uitnodiging de IT-support test te doen.
Vandaar de vraag waar het draadje waar de gegevens kwijt kunnen.
Dát linkje mis ik.
@Bert schreef: "Als het goed is, staat in de mails die je hierover hebt ontvangen een link."
... en als het niet goed is???
ahhh, ik snap het...
Als het niet goed is dan staat er geen link???
@Jopio schreef:
... en als het niet goed is???
ahhh, ik snap het...
Als het niet goed is dan staat er geen link???
Er staat geen link in de mail, er staat van Maandag tot vrijdag van 09:00 - 22:00 uur
Zaterdag van 10:00-22:00 uur en Zondag gesloten. Een telefoonnummer waar je ze kan bereiken, ook dat dit in het Engels moet dus je hebt een talenknobbel nodig.
Voorbeelden van onderwerpen waarbij je IT Support desk kunt raadplegen
En onderaan staat een link voor vragen Vragen?
Heb je vragen? Stuur ons een e-mail.
Zoals @KBX458 @Bert al aangeven gewoon goed de brief lezen, maar ja alles staat nu hier al bijna dankzij mij.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.