1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Ralf.zanden

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo IT Support test - mail spam ja of nee van email producttest@ziggo.com

Goedemorgen,

 

Ik heb gisteren een mail gekregen met het onderwerp: Meld je aan voor de Ziggo IT Support test van producttest@ziggo.com. Ik kan hier niks van vinden in de community dat dat er aan zit te komen. Kan 1 van de moderators uitleggen of dit nu spam is of niet? De mail heb ik als afbeelding als bijlage toegevoegd.

 

Groet,

 

Ralf van der Zanden

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10399Posts
  • 1112Oplossingen
  • 10209Likes

Goedemorgen @Ralf.zanden, ik heb de e-mail uit je bericht gehaald omdat dit informatie bevat wat alleen voor het Ziggo klantpanel is. Zoals Bert aangeeft kan ik bevestigen dat dit een e-mail vanuit ons is. Je kunt je dus desgewenst aanmelden. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78738Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23512Likes

@Ralf.zanden Dat is een officiële mail van Ziggo, ik heb hem ook gehad.

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10399Posts
  • 1112Oplossingen
  • 10209Likes

Goedemorgen @Ralf.zanden, ik heb de e-mail uit je bericht gehaald omdat dit informatie bevat wat alleen voor het Ziggo klantpanel is. Zoals Bert aangeeft kan ik bevestigen dat dit een e-mail vanuit ons is. Je kunt je dus desgewenst aanmelden. 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24791Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8089Likes

Ik ook al @Bert  😉

Jopio

Level 8
  • 198Posts
  • 2Oplossingen
  • 60Likes

Misschien heb ik de verkeerde bril op, maar ik zie niet waar we ons verhaal kwijt kunnen.

Ik ben enthousiast begonnen een (redelijk) simpele vraag te stellen en dacht meteen dat maar even in een draadje te verwoorden en zie 'het' draadje niet waar ik dat kwijt kan.

 

waar oh waar???

 

🙂

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78738Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23512Likes

@Jopio het is afhankelijk wat je test waar je moet zijn.

Wat is het apparaat dat je test?

Als het goed is, staat in de mails die je hierover hebt ontvangen een link.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24791Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8089Likes

Dit is geen spam want ik heb deze ook ontvangen en alles kan je in die periode vragen op support gebied en ondersteuning.

 

Let Op > Testen < worden niet meegeteld die vallen onder de NDA > 

Alles wat je hebt buiten de testen om kan je dus support op vragen op het speciale nummer en email adres.

 

(Advies opgevraagd bij Serkan over deze mail maar voor vragen is Anne B het aanspreek punt in dit geval )

 

 

Schermafbeelding 2022-08-06 om 15.28.47.pngSchermafbeelding 2022-08-06 om 15.28.59.pngSchermafbeelding 2022-08-06 om 15.29.45.png

 

Jopio

Level 8
  • 198Posts
  • 2Oplossingen
  • 60Likes

Ook ik kreeg de uitnodiging de IT-support test te doen.

Vandaar de vraag waar het draadje waar de gegevens kwijt kunnen.

Dát linkje mis ik.

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

@Bert schreef: "Als het goed is, staat in de mails die je hierover hebt ontvangen een link."

Jopio

Level 8
  • 198Posts
  • 2Oplossingen
  • 60Likes

... en als het niet goed is???

 

ahhh, ik snap het...

 

Als het niet goed is dan staat er geen link???

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24791Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8089Likes

@Jopio  schreef:

... en als het niet goed is???

 

ahhh, ik snap het...

 

Als het niet goed is dan staat er geen link???


Er staat geen link in de mail, er staat van Maandag tot vrijdag van 09:00 - 22:00 uur

Zaterdag van 10:00-22:00 uur en Zondag gesloten. Een telefoonnummer waar je ze kan bereiken, ook dat dit in het Engels moet dus je hebt een talenknobbel nodig.

 

Voorbeelden van onderwerpen waarbij je IT Support desk kunt raadplegen

  • Instellen van, of verbinding maken met een (draadloze)printer  
  • Installeren en configureren van software  
  • Hulp bij het maken van (cloud)back-ups  
  • Ondersteuning bij het oplossen van systeemfouten  
  • Instellen en optimaliseren van (niet Ziggo) WiFi Access Points  
  • Hulp bij configuratie van mobiele telefoons en tablets  
  • Opzetten van een M365 Team-call  
  • Installatie van ‘smarthome’ apparaten (zoals Sonos en Philips Hue) 
  • Correct instellen van antivirus & firewall  
  • Virusdetectie en verwijdering

 

En onderaan staat een link voor vragen Vragen? 
Heb je vragen? Stuur ons een e-mail.  

 

Zoals @KBX458  @Bert  al aangeven gewoon goed de brief lezen, maar ja alles staat nu hier al bijna dankzij mij.