Goedenavond!
Ik ben onderdeel van het Ziggo Testpanel en ga binnenkort verhuizen. Uiteraard heb ik op mijn nieuwe adres ook Ziggo afgesloten. Ik krijg echter een nieuw klantnummer. Is het mogelijk om op mijn nieuwe adres ook onderdeel te worden van het testpanel zonder mij hiervoor opnieuw te registreren?
Hoor graag wat hier voor nodig is om het te wijzigen!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @JosvandenEnd, goed dat je het laat weten. Ik kan je klantnummer aanpassen in onze registratie. Je hoeft je dus niet opnieuw aan te melden. Kun je mij een privébericht sturen met je nieuwe postcode en huisnummer?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
had je momenteel nog testen waar je aan mee deed ?
een moderator @Anne B kan voor je kijken wat te doen
of mail producttest@ziggo.com
Hoi @JosvandenEnd, goed dat je het laat weten. Ik kan je klantnummer aanpassen in onze registratie. Je hoeft je dus niet opnieuw aan te melden. Kun je mij een privébericht sturen met je nieuwe postcode en huisnummer?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.