Hoe kan het dat als ik inlog in deze Community er een SMS-verificatie gaat naar een oud 06-nr wat ik lang geleden aangepast heb? In Mijn Ziggo + bij mijn klantgegevens staat inmiddels het juiste 06-nr. Hoe kan dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het telefoon nummer voor SMS authenticate wijzig je NIET in mijn ziggo maar hier
https://account.ziggo.nl/account/extra-controle/nummer-wijzigen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het telefoon nummer voor SMS authenticate wijzig je NIET in mijn ziggo maar hier
https://account.ziggo.nl/account/extra-controle/nummer-wijzigen
Bedankt nspoor, hier heb ik tenminste wat aan!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.