Om onze service verbeteren en klanten online nóg beter helpen
Dat is onze doelstelling. Sinds corona merken we dat digitale kanalen belangrijker zijn dan ooit. Dus ook de Community. VodafoneZiggo investeert graag in onze online omgeving. Steeds meer klanten vinden de Community voor antwoorden en interactie. Met deze verhuizing bieden we nieuwe functionaliteiten en een verbeterde zoekfunctie. Zo creëren we de Community van ons allemaal.
Wat is er allemaal nieuw?
Op de nieuwe Community heeft iedere gebruiker zijn eigen homepagina met persoonlijke statistieken, creëer je een individuele feed en zie je in één opslag in welke voor jou relevante topics is gereageerd.
Voorheen waren de topics onderverdeeld in de categorieën: Welkom, Hulp bij tv & apps, Hulp bij internet & bellen, Hulp bij je abonnement, Entertainment en Doe mee. Al deze categorieën vind je nu terug onder Support, Kennisgids en het Ziggo Lab.
Inloggen
Het inlogproces is voor sommige gebruikers veranderd. Lukt het inloggen met je vertrouwde gebruikersnaam en bijbehorend wachtwoord op de nieuwe Community niet? Geen paniek! Check even deze pagina. Voor iedere vraag hebben we een oplossing.
Dankjewel!
Aan alle Experts, Super Experts en actieve gebruikers die ons hebben geholpen met het ontwikkelen van de nieuwe Community, bedankt! Jullie hebben heel wat uren vrijgemaakt om de Community eens goed tegen het licht te houden. We zijn heel erg trots op deze samenwerking en kunnen ons geen Community zónder jullie voorstellen.
Werkt er iets niet?
We hebben onze uiterste best gedaan om alles perfect op te leveren. Zie je toch nog iets wat niet klopt? Plaats dan jouw feedback met printscreen en URL in het FAQ topic. Dan kunnen we meteen aan de slag! Heb je een andere vraag? Laat het dan ook gerust weten.
Tot slot...
Wensen we jullie heel veel plezier op de vernieuwde Community.
Samen weten we meer!
Het Community team
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Condor1960 Nee. Bij voorkeuren: Weergave kiezen en dan Lay-out van bord. Daar lineair lay-out.
Nieuwste eerst vind ik persoonlijk onhandig. dan moet je eerst naar beneden(of pagina terug) om te kijken waar het over gaat. Ik heb oudste eerst, dan naar de laatste pagina. Is ook omslachtig, maar de optie om naar laatst gelezen bestaat hier niet. Ongelofelijk🙄. Maar misschien heb ik dat nog niet gevonden......
@Sharon
M.b.t. de HTML errors
Ik gebruik inderdaad een adblocker ( o.a. Ghostery, Adblock Plus en een Pi_hole ).
@Pasi Dank voor de terugkoppeling en aanvulling op de Feedback. Ik geef dit gelijk intern door.
@MaxH jij bedankt voor je hulp. Werkt!
Ik vind het eigenlijk bedroevend dat de toegang tot, en het wegwijs worden in deze community eigenlijk verheven is tot een kunst.
Als gebruiker teveel mogelijkheden die:
In het voorwoord/ opening topic geeft @Alex aan: "Steeds meer klanten vinden de Community voor antwoorden en interactie". Volgens mij is dat een referentiekader naar de oude community en geeft dat aan dat e.e.a. begrijpelijk en toegankelijk was.
Ikzelf vraag mij af hoe begrijpelijk en toegankelijk de nieuwe community is geworden. Wanneer ik het naar mijzelf toe projecteer, met de digitale beperkingen die ik bezit, is het antwoord dus "niet".
@Condor1960 en andere
In dit topic > Nieuwe community is onoverzichtelijk vind je nog meer antwoorden betreft de Community uitgelegd door @Alex Hopelijk hebben jullie hier ook iets aan.
Niet dat ik het aantal 'Likes' belangrijk vind, naar ze hebben natuurlijk wel nut.
Met zo'n nieuwe website let je overal op en een paar dagen geleden 'stond' ik echt vreemd te kijken toen ik weer naar het aantal Likes keek. Ik meende toch echt dat ik meer Likes had. Maar ach, dat kan toch niet en 'who cares' en dus vooral het aantal niet opschrijven en/of onthouden. Maar vandaag alweer en dan toch maar een screenshot maken .....
Vanmiddag:
Vanavond:
En dus ook niet alleen bij mij. We 'boeren' achteruit !!!!
@Pasi dat lijkt zelfs per bord die je bezoekt te verschillen, of mogelijk betreft dat enkel het aantal antwoorden, likes kunnen worden gegeven, maar ook worden ingetrokken mogelijk speelt dat mee.
Ik zie dat Anoniemforum gelijk is gebleven, Bert is er zelfs op vooruit gegaan op die twee screenshots.
Ach @Pasi mooi dat je reageert op wat je niet belangrijk vind😉
Maar je hebt mijn nieuwsgierigheid wel gewekt. Ik schijn "raadgever" te zijn!
Nou dat is nieuw voor mij. Ik loop hier al jaren rond met vraagtekens. Eerst die ellende box Horizon en nu de ellende van de Next met ondertiteling, opnames, functioneren AB, etc. Dus "raadgever"???
Maar niet getreurd Pasi ik zal je een like geven...
@Condor1960 zodra je boven de 2000 berichten komt ben je ook Expert 😉 expert vraagsteller vermoedelijk. Die titels zijn inherrent aan de activiteit. Een paar lange off topic discussies doet wonderen 🙃
@Condor1960
Ik weet niet hoe ik u moet danken 😉.
😀Helaas werkt dat blijkbaar alleen maar averechts of deelt u ( aan mij ) misschien negatieve Likes uit 😰.
De stand van vanmorgen.
Ps. overigens zijn de andere problemen veel belangrijker.
Dat het vandaag scheelt ten opzichte van gisteren kan met de 30 dagen periode in verband staan. Mogelijk vervallen de likes van dag 31
@RoWi. Die 2000 is niet correct althans, niet per-see. Ik zat nog ruim onder die 2000 met die titel. Ik denk dat de geaccepteerde oplossingen een grotere rol spelen.😇
Ik weet ook niet geheel exact het omslagpunt, mogelijk bij 1750, en de like's of de geaccepteerde oplossingen kunnen zeker meespelen. Ik zie dat ik 146 oplossingen heb gegeven.
Nog even gezocht of ergens de criteria beschreven staat. Niet dus, dit om er geen wedstrijd ervan te maken 😉. Is ook niet belangrijk.
Zeker niet belangrijk maar wel intressant genoeg om uit te zoeken of opheldering over te krijgen.
@RoWi.
Ik heb deze instelling gevonden. Maar de layout is wel geheel anders ( overigens in FireFox ).
Als je dit aanpast naar "Gehele periode", dan krijg je hele andere waarden 😇😇.
Natuurlijk zijn veel instellingen/opties soms handig en mooi, maar nu verzuip je bijna in de instellingen en lijken ze default zo ingesteld te staan, dat deze instellingen niet lijken op instellingen van het vorige forum. Zo jammer, want dát ( niet gelijke instellingen ) creëert tijdens een overgang van forum/software altijd verwarring, onnodig 'zoeken', frustratie en soms chaos! Vaak is dat ( niet gelijke instellingen ) een teken van slechte voorbereiding of ongeïnteresseerdheid aan de kant van het forumbeheer. De door mij ( sorry ik moet het even zeggen ) vaak genoemde 'extra opties' ( /secundaire voorwaarden ), die Ziggo steeds vaker 'vergeet' en/of bewust ( ? ) weglaat om kosten te besparen, waardoor de werkelijke geleverde service steeds wat minder wordt.
Inderdaad een hele andere lay-out. Ik gebruik Edge en heb een pull-down menu bij/met de voorkeuren.
@MaxH
Ja, nu je het zo zegt, die heb ik ook ergens gezien 😲🤡
@RoWi. Schreef: Ik weet ook niet geheel exact het omslagpunt, mogelijk bij 1750, en de like's of de geaccepteerde oplossingen kunnen zeker meespelen.
Ik kreeg de titel Expert (waarschijnlijk in commentaar geven) precies bij mijn 1000 postings weet ik mij nog te herinneren. Aangezien Condor daar al overheen zit, zullen de geaccepteerde oplossingen & likes waarschijnlijk ook nog van invloed zijn...
@Pasi @ de afbeelding die ik plaatste krijg je te zien door op het support bord op meer te klikken bij de like's dat staat niet bij de persoonlijke instellingen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.