Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8866Posts
  • 1040Oplossingen
  • 3927Likes

Welkom op de vernieuwde Community!

Van harte welkom op onze nieuwe Community. We zijn blij en enthousiast dat het eindelijk zover is. De afgelopen periode hebben we samen hard gewerkt om alles voor elkaar te krijgen, en we zijn super trots op het resultaat!

 

Om onze service verbeteren en klanten online nóg beter helpen
Dat is onze doelstelling. Sinds corona merken we dat digitale kanalen belangrijker zijn dan ooit. Dus ook de Community. VodafoneZiggo investeert graag in onze online omgeving. Steeds meer klanten vinden de Community voor antwoorden en interactie. Met deze verhuizing bieden we nieuwe functionaliteiten en een verbeterde zoekfunctie. Zo creëren we de Community van ons allemaal.

 

Wat is er allemaal nieuw?
Op de nieuwe Community heeft iedere gebruiker zijn eigen homepagina met persoonlijke statistieken, creëer je een individuele feed en zie je in één opslag in welke voor jou relevante topics is gereageerd.
Voorheen waren de topics onderverdeeld in de categorieën: Welkom, Hulp bij tv & apps, Hulp bij internet & bellen, Hulp bij je abonnement, Entertainment en Doe mee. Al deze categorieën vind je nu terug onder Support, Kennisgids en het Ziggo Lab.

  • In Support vind je alle door Community-gebruikers gemaakte topics. Hier kan je ook een nieuw topic openen. De topics worden onderverdeeld in vijf categorieën: Internet, TV, Ziggo GO, Abonnement en Bellen.
  • De Kennisgids bestaat uit alle informatie, instructie- en videotopics die door het Ziggo-team en de Ziggo-gebruikers zijn gemaakt. Je vindt hier een Kennisbank, waarin actieve leden hun eigen artikelen kunnen maken, je vindt er de Support Video’s en informatie over de Super Experts. Kortom; een mooie bibliotheek met informatie.
  • In het Ziggo Lab vind je de producttesten terug, het klantpanel en de besloten testgroepen. Op deze plek werken we samen aan het verbeteren van onze producten en diensten. Hier kan je ook je tips en suggesties kwijt over de Community of over Ziggo.

 

Inloggen
Het inlogproces is voor sommige gebruikers veranderd. Lukt het inloggen met je vertrouwde gebruikersnaam en bijbehorend wachtwoord op de nieuwe Community niet? Geen paniek! Check even deze pagina. Voor iedere vraag hebben we een oplossing.

Dankjewel!
Aan alle Experts, Super Experts en actieve gebruikers die ons hebben geholpen met het ontwikkelen van de nieuwe Community, bedankt! Jullie hebben heel wat uren vrijgemaakt om de Community eens goed tegen het licht te houden. We zijn heel erg trots op deze samenwerking en kunnen ons geen Community zónder jullie voorstellen.

 

Werkt er iets niet?
We hebben onze uiterste best gedaan om alles perfect op te leveren. Zie je toch nog iets wat niet klopt? Plaats dan jouw feedback met printscreen en URL in het FAQ topic. Dan kunnen we meteen aan de slag! Heb je een andere vraag? Laat het dan ook gerust weten.

 

Tot slot...

Wensen we jullie heel veel plezier op de vernieuwde Community.

 

Samen weten we meer!

Het Community team

141 Reacties 141
vuurvreter63

Level 10
  • 433Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

@RoWi. 
Zoals gezegd, Ik ben er helemaal klaar mee, mail notificaties worden uitgezet en ik laat het forum het forum.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18964Posts
  • 1371Oplossingen
  • 7121Likes

Goedemiddag @vuurvreter63,

Jammer dat je op dit moment niet tevreden bent over het nieuwe platform. We zouden het jammer vinden dat de punten waar je nu tegen aanloopt een reden is om afstand te nemen van het forum. We nemen alle feedback die hier gegeven wordt uiteraard mee om het nieuwe platform zo optimaal mogelijk voor de gebruikers in te regelen. Dit geldt ook voor de mogelijkheid om te kunnen reageren binnen een Blogpost.
Zo te zien is deze feedback al doorgegeven door mijn collega Anne.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic