Op de Community kom je in contact met ons topnetwerk van specialisten. Allemaal Community leden die net als jij klant zijn bij Ziggo. Zij denken graag met je mee en weten misschien wel het antwoord op je vraag. Samen weten we tenslotte meer.
Op de Community stel je je vraag door een topic te openen. We houden je per e-mail op de hoogte wanneer je een reactie hebt.
Dat doe je door je zoekopdracht in te voeren in de zoekbalk (). Je kan ook uitgebreid zoeken via de zoekpagina.
Heb je nog geen reactie of heb je hulp nodig bij een lastig onderwerp? Bekijk dan of er een Community member aanwezig is. Je kan degene met de juiste expertise @mentionen als jij wel wat hulp kan gebruiken.
Heb je veel kennis over een bepaald onderwerp en vind je het leuk om te helpen? Kijk dan of je andere klanten kan voorzien van een antwoord op hun topic. Bekijk de topics die nog geen reactie hebben.
Als je geabonneerd bent op een onderwerp, krijg je een e-mail wanneer hier nieuwe inhoud gepost wordt op de Community. Je kan je abonneren op een categorie, label of zelfs een specifiek artikel.
Nog geen reactie op jouw vraag? Kijk dan eens op homepagina bij de tab Recent. Daar vind je alle onderwerpen waar op dit moment over wordt gesproken.
De verschillende e-mailnotificaties die je ontvangt, kan je in je profiel aan- en uitzetten.
Hoe vollediger jouw profiel is, hoe sneller je geholpen kan worden als je een vraag hebt.
Post een leuke foto als avatar om je profiel persoonlijker te maken.
Bevalt het je hier wel en zoek je wat meer uitleg over hoe een Community werkt? Lees dan uitgebreide informatie over hoe je anderen helpt. We leggen ook uit hoe ranks werken en welke badges je kan verdienen met jouw bijdrages.
Heb je een andere vraag over de Community? Of is je iets niet duidelijk? Open dan in een topic in Over de Community. Een moderator staat je dan te woord.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bedankt voor deze info @Marianne
Lang geleden topic, maar nog altijd actueel 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.