Voor mijn vraag, zie 'onderwerp'.
Een aantal voorbeelden, er zijn er meer.
De knop suggereert dat een tekstveld leeggemaakt wordt. In de eerste twee voorbeelden is er geen tekstveld en in het laatste voorbeeld is er wel een, alleen wordt die niet leeggemaakt.
Ik vermoed dat dit gekomen is door een aanpassing van half april. Zie fragment:
Mijn eerste gedachte is dan dat de tekst is gewijzigd, maar de functie 'Standaardinstellingen' nog wordt uitgevoerd. Dat lijkt niet het geval. Op de diverse plaatsen heb ik het uitgeprobeerd, maar niets lijkt te veranderen in 'standaard'.
In mijn ogen lijkt zowel de tekst stuk, als ook de functie. Het vervelende is wel dat een belangrijke functie als 'Standaardinstellingen' niet meer gekozen kan worden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @AoxoMoxoA Deze knop is er altijd al geweest in deze software. Het zit hard ingebakken in diverse pages (we kunnen dit niet echt aan of uitzetten).
Het gaat hier niet om een 'herstel naar standaard instellingen' knop. Je maakt je ingevulde teksten en aangeklikte keuzes in het formulier met deze knop ongedaan, zodat je helemaal fris opnieuw kan beginnen. De automatische vertaling dekt mogelijk de lading niet goed.
Ik ben er zeker van dat ik in het verleden een paar keer voor Standaardinstellingen heb gekozen. Zie o.a. stukje discussie uit augustus.
Dat is het in ieder geval voor wat de tekst betreft. Voor wat betreft de functie ben ik zeker niet overtuigd dat het toen zo was, zoals het nu dan werkt. Ik heb in den beginne veel met diverse instellingen uitgeprobeerd. Dit kon ik alleen doen als ik na het uitproberen de boel weer op een eenvoudige manier kon herstellen naar een referentiepunt. Dat laatste kan ik alleen nu niet meer hardmaken. Mogelijk zit ik er toch naast en ben ik misleid door de tekst 'Standaardinstellingen.
Nu werkt 'Tektsveld leegmaken' inderdaad als wijzigingen op de pagina ongedaan maken. De tekst 'Herstel' of 'Wis aanpassingen' is in ieder geval een veel betere optie. Soms levert deze knop een pop-up dat wederom verwarrend werkt. Zie plaatje
edit: Eigenlijk is de knop zoals deze nu werkt in zekere zin totaal overbodig, omdat het niet anders is dan een refresh van de pagina.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.