Vraag
Reacties
Oplossing
puppie
Level 17

Wat betekenen alle opties in het dropdown-menu?

Er is een nieuwe update van het forum.
Hierin zitten een paar links.

Wie kan mij vertellen wat deze doen en waar deze heengaan?

2024-11-27_22-13-00.jpg

 Als ik op nieuw markeren klik dan kom ik met mijn macbook nergens uit, ook geen veranderingen.
De uitleg over de andere onderstaande onderwerpen(links) zou zeer welkom zijn.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Eigenlijk betekenen deze opties (na de •••) een beetje hetzelfde als in de vorige positie, rechtsboven.

• Als Nieuw markeren weet ik ook niet. Als het om een eigen geplaatst bericht gaat dan staat op deze plek Reactie bewerken en na één uur  wordt deze optie Als nieuw markeren. Wie het weet mag het zeggen.
  • Als je Abonneren op notificaties instelt dan krijg je rechtsboven :community_meldingen:een notificatie dat iemand gereageerd heeft op het topic waar je het abonnement hebt ingesteld.
  • Notificatie dempen doet het omgekeerde.
  • Link naar RSS-feed heb ik nooit gebruikt.
  • Link naar reactie genereert een link naar een specifieke reactie. Kan gebruikt worden als je in een ander topic dit bericht wilt doorklinken.
  • Printvriendelijke weergave spreekt voor zich.
  • Ongepaste inhoud melden kun je gebruiken als iemand tekst in een bericht plaatst die volgens de gedragsregels niet zijn toegestaan. En dan moet je denken aan bijvoorbeeld adresgegevens, e-mailadressen en natuurlijk als iemand wordt uitgemaakt voor van alles en nog wat.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Eigenlijk betekenen deze opties (na de •••) een beetje hetzelfde als in de vorige positie, rechtsboven.

• Als Nieuw markeren weet ik ook niet. Als het om een eigen geplaatst bericht gaat dan staat op deze plek Reactie bewerken en na één uur  wordt deze optie Als nieuw markeren. Wie het weet mag het zeggen.
  • Als je Abonneren op notificaties instelt dan krijg je rechtsboven :community_meldingen:een notificatie dat iemand gereageerd heeft op het topic waar je het abonnement hebt ingesteld.
  • Notificatie dempen doet het omgekeerde.
  • Link naar RSS-feed heb ik nooit gebruikt.
  • Link naar reactie genereert een link naar een specifieke reactie. Kan gebruikt worden als je in een ander topic dit bericht wilt doorklinken.
  • Printvriendelijke weergave spreekt voor zich.
  • Ongepaste inhoud melden kun je gebruiken als iemand tekst in een bericht plaatst die volgens de gedragsregels niet zijn toegestaan. En dan moet je denken aan bijvoorbeeld adresgegevens, e-mailadressen en natuurlijk als iemand wordt uitgemaakt voor van alles en nog wat.
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Top uitgelegd, dank @Wim C.

"Als nieuw markeren" betekent min of meer "markeer als ongelezen" - Het brengt je terug naar de categorie waar het topic in staat, maar het betreffende topic staat nu weer bold in het overzicht, waarmee wordt aangegeven dat het ongelezen reacties bevat.

Vergelijk het met een e-mail die je wellicht even op ongelezen zet als je er later nog iets mee moet/wil doen. Het is inderdaad geen nieuwe optie, alleen staat het nu op een andere plek. In de huidige structuur werkt het alleen op topic-niveau, op reactieniveau verandert er inderdaad niets.

Ter illustratie, een gelezen en ongelezen topic onder elkaar: