Er is een nieuwe update van het forum.
Hierin zitten een paar links.
Wie kan mij vertellen wat deze doen en waar deze heengaan?
Als ik op nieuw markeren klik dan kom ik met mijn macbook nergens uit, ook geen veranderingen.
De uitleg over de andere onderstaande onderwerpen(links) zou zeer welkom zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Eigenlijk betekenen deze opties (na de •••) een beetje hetzelfde als in de vorige positie, rechtsboven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Eigenlijk betekenen deze opties (na de •••) een beetje hetzelfde als in de vorige positie, rechtsboven.
Top uitgelegd, dank @Wim C.!
"Als nieuw markeren" betekent min of meer "markeer als ongelezen" - Het brengt je terug naar de categorie waar het topic in staat, maar het betreffende topic staat nu weer bold in het overzicht, waarmee wordt aangegeven dat het ongelezen reacties bevat.
Vergelijk het met een e-mail die je wellicht even op ongelezen zet als je er later nog iets mee moet/wil doen. Het is inderdaad geen nieuwe optie, alleen staat het nu op een andere plek. In de huidige structuur werkt het alleen op topic-niveau, op reactieniveau verandert er inderdaad niets.
Ter illustratie, een gelezen en ongelezen topic onder elkaar:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.