Hallo ik krijg sinds vanmiddag 12-11 2024 12.45h tot ca. 14.00h een heleboel community mail berichten van topics d.d. 2019 t/m 2020 die allang afgesloten zijn.
Dit zijn de mail berichten die ik normaal ook krijg maar dan met een recente datum.
Er is een topic die overeenkomt met je zoekopdracht voor "next box" op de Ziggo Community.
Het gaat om zeker een stuk of 10 mail berichten.
Kan dit kloppen of gaat er iets fout
Hi @brokling - Dank voor je signaal!
We kunnen vooralsnog helaas niet voorkomen dat deze notificaties worden verstuurd bij "zoekopdracht- abonnementen". Ik raad aan om tijdelijk de notificaties 'in een dagelijks overzicht' te laten mailen in plaats van 'onmiddellijk' (in te stellen bij 'meldingsinstellingen').
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @brokling - Gisteren zijn er enkele (ver)oude(rde) topics naar het archief verplaatst, maar ik had eigenlijk niet verwacht dat dit een zoekopdracht-notificatie zou triggeren. Er zaten ook topics bij uit de categorie "Suggesties" - Deze valt officieel niet onder "Support" maar fungeert als losstaande categorie. Het archief valt wél onder "Support". Mogelijk heeft dit ervoor gezorgd dat je nu een notificatie krijgt, omdat het systeem hem nu voor het eerst ziet.
In ieder geval dank voor je melding, we gaan controleren of we dit kunnen voorkomen!
@brokling schreef:Hallo ik krijg sinds vanmiddag 12-11 2024 12.45h tot ca. 14.00h een heleboel community mail berichten van topics d.d. 2019 t/m 2020 die allang afgesloten zijn.
...
Hallo,
waarschijnlijk heeft u ooit in die topics een reactie geschreven of u op dat topic geabonneerd. Nu de status van die topics zijn gewijzigd, krijgt u daarvan een melding.
Al uw Abonnementen zijn te zien in uw forum profiel, maar helaas heeft Ziggo daar geen tools bij geplaatst om b.v. de lijst wat te kunnen opschonen/onderhouden.
Bij mij staan daar ondertussen zo'n 3160 topics ( 316 pagina's x 10 topics ), maar stuk voor stuk verwijderen is ondoenlijk, terwijl alles in 1 keer verwijderen natuurlijk ook geen oplossing is.
Zolang ik er geen hinder van heb/krijg, laat ik de lijst maar doorgroeien.
@brokling schreef:....
Vandaag krijg ik weer een flink aantal mailberichten van oude topics van ca 2017
Ik denk niet dat het voorkomen heeft geholpen.
Ben ik de enige die momenteel veel oude mailberichten ontvangt.
Ik heb er geen last van !
Mocht het de spuigaten uitlopen, dan misschien alle Abonnementen maar verwijderen. Dat is misschien wat rigoureus, maar dat is m.i. beter/makkelijker/sneller dan wachten totdat Ziggo dit gaat oplossen.
Als Ziggo nu eens wat opties gaat toevoegen aan de Abonnementen lijst en men b.v. op laatste datum ( maand/jaar ) zou kunnen selecteren, om zo oude ( en 'dode' ) topics eenvoudig kunnen verwijderen. Maar ja, Ziggo en extra/veel gebruikers opties blijken een NO-GO te zijn.
Hi @brokling - Dank voor je signaal!
We kunnen vooralsnog helaas niet voorkomen dat deze notificaties worden verstuurd bij "zoekopdracht- abonnementen". Ik raad aan om tijdelijk de notificaties 'in een dagelijks overzicht' te laten mailen in plaats van 'onmiddellijk' (in te stellen bij 'meldingsinstellingen').
Even ter informatie
Vanochtend tussen 8.20 en 9.30 heb ik ** 79 ** e-mail berichten ontvangen van verouderde topics.
Ik kan al mijn abonnementen wel verwijderen zoals @Pasi aangaf maar dat lijkt mij niet direct de bedoeling.
Volgens mij kan het toch niet zo zijn dat ik de enige ben die dit overkomt of heb ik een instelling fout staan.
Hi @brokling - Klopt, er is opnieuw een flink aantal topics verplaatst (onderdeel van van deze [wijzigingen]). Vandaar ook het eerdere advies om je mail-notificatie hiervan tijdelijk om te zetten naar "in een dagelijks overzicht" in plaats van "onmiddellijk". De verplaatsingen zijn as we speak nog bezig, maar worden naar verwachting deze ochtend afgerond.
Volgens mij kan het toch niet zo zijn dat ik de enige ben die dit overkomt of heb ik een instelling fout staan.
Er zullen absoluut meer abonnementen zijn, maar ik denk relatief weinig in de combinatie "zoekopdracht"-abonnement in combinatie met "onmiddellijk". 😅
Ik heb hetzelfde probleem.
Krijg een hoop email over topics die verplaatst zijn. Die kan ik niet uitzetten.
Deze abonnementen zelf te verwijderen ga ik niet doen. Die lijst is veel te groot en er zit niets gebruikersvriendelijks aan. Je kunt niet eens zoeken op iets.
Deze oplossing moet uit de forum software hoek komen. Als een bericht verplaatst is dan wil ik dat niet zien of in ieder geval de mogelijkheid hebben om dit uit te zetten.
De email blijkt onder dezelfde titel verzonden te worden. Die groep uitzetten blokkeert ook andere email met wel nieuwe berichten. Dat is dus geen optie.
De email lijkt uit de groep "Update van Ziggo Community-abonnement" te komen.
Graag oplossen in Khoros.
@bloemen64 schreef:Ik heb hetzelfde probleem.
....Graag oplossen in Khoros.
Ik verwacht, dat Ziggo geheel niets gaat doen. Als over een tijdje alles is overgezet, is het probleem vanzelf 'opgelost', zal Ziggo waarschijnlijk denken.
@bloemen64 - Het klopt min of meer wat @Pasi zegt: Alle topics zijn inmiddels verplaatst uit de betreffende categorie, dus ik verwacht dat de storm nu weer gaat liggen qua notificaties.
@Alex schreef:
@bloemen64 - Het klopt min of meer wat @Pasi zegt: Alle topics zijn inmiddels verplaatst uit de betreffende categorie, dus ik verwacht dat de storm nu weer gaat liggen qua notificaties.
Komt er dan voor dit forum ook een "ergernissen" en "verbeter" topic?
Ik heb nu het gevoel dat @Pasi gelijk krijgt en er gewoon helemaal niets gedaan wordt om een volgende keer, als er geruimd wordt, weer van deze onzin komt.
Misschien iets minder nieuwe zaken bedenken en oude problemen die al jaren spelen eens oplossen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.