Ik krijg sinds een week ineens de e-mail van de community niet meer binnen. Ik gebruik iCloud en ik had begrepen dat hier problemen mee zijn. Ik krijg alleen de mail niet binnen van de community, alle andere mails wel, dus het zou niet aan iCloud moeten liggen. Kan dit worden uitgezocht? Het vinkje staat aan ‘Mij e-mailen wanneer iemand antwoordt’ zie foto.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hi @BvanWijk
Er zijn iedereen problemen met het ontvangen van Community-emails op iCloud-adressen. Nu geef je aan dat je sinds een week ineens geen e-mails meer ontvangt. Ik ben benieuwd, kreeg je daarvoor wel e-mails van Community op je iCloud e-mailadres?
Ik raad je voor nu aan een ander e-mailadres te gebruiken, van een ander domein, voor je Community account. Je kunt dit aanpassen in je Persoonlijk Profiel bij "E-mail". Je moet dit nieuwe e-mailadres dan verifiëren via een e-mail die je van ons krijgt. Vanaf dat moment worden de e-mails naar dat adres gestuurd.
@Rikst Ik ga niet alleen voor de community een nieuw e-mail adres aan maken. Voor dat ik helemaal geen mailtjes meer kreeg, kreeg ik alleen de dagelijkse feed elke nacht/ochtend in mijn mail. Het probleem van geen mails ontvangen speelt alleen voor de community verder heb ik geen problemen.
@BvanWijk Ik snap dat je verder geen problemen hebt met je e-mailadres en dus dat adres het liefst ook hiervoor voor wilt gebruiken. Helaas is er op dit moment niet een andere oplossing om de betreffende e-mails te ontvangen.
@Rikst Dit probleem is al enige tijd aan de gang, ik snap dat jullie als Ziggo daar niet heel veel invloed op hebben. Maar ik vind het wel graag dat het platform waar deze community op draait geen oplossing voor heeft. iCloud is nou ook niet echt een kleine speler in de email markt lijkt mij.
Het blijft erg stil rond de problemen met de iCloud mail...
Ik vrees ook dat die stilte nog even blijft, @BvanWijk . Dit speelt al erg lang en via verschillende wegen zijn we al meermaals vastgelopen. Er wordt daarom nog wel gekeken of we wellicht een waarschuwing kunnen tonen bij het registratieproces zodra een apple maildomein wordt gebruikt (zoals iCloud). Hoewel het opvallend is dat je eerder wel mails ontving, zit er helaas (vooralsnog) niets anders op dan ofwel accepteren dat je geen mail vanuit de Community ontvangt, ofwel een ander mailadres te gebruiken.
Hoi @Alex @dank voor je reactie. Ik blijf het raar vinden dat dit alleen bij jullie community speelt (geen mails ontvangen)
Andere mails zoals update van software, rekeningen en vragen lijsten ect lopen ook allemaal via het zelfde e-mail adres en die krijg ik wel binnen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.