Hallo,
Iets voor de Vragenlijst-Enquête Ontwerpers.
In deze optie miss ik de 50 tot 60 optie.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Harald D. schreef:Hallo,
Iets voor de Vragenlijst-Enquête Ontwerpers.
In deze optie miss ik de 50 tot 60 optie.
....
Hallo,
Typisch Ziggo ! Waar hebt u die enquête gevonden ( linkje ) ?
Overigens, zou Ziggo zich werkelijk iets van de input van deze enquête aantrekken ? Dit lijkt me echt weer zo'n PR vragenlijst, waarbij de vragen zodanig zijn gekozen dat men met de uitkomst alle kanten op kan en/of waarbij de specifieke opties/vragen ( wat de klant echt zou willen ) juist niet gevraagd worden.
Zoals vaak ( altijd ? ) zal Ziggo m.i. kiezen, voor een algemene afstandsbediening, als de prijs maar goed is.
@Pasi schreef:Overigens, zou Ziggo zich werkelijk iets van de input van deze enquête aantrekken ? Dit lijkt me echt weer zo'n PR vragenlijst, waarbij de vragen zodanig zijn gekozen dat men met de uitkomst alle kanten op kan en/of waarbij de specifieke opties/vragen ( wat de klant echt zou willen ) juist niet gevraagd worden.
Blijkbaar hebben niet alle klanten deze enquête ontvangen, maar u weet wèl al te vertellen hoe en waarom Ziggo dit soort onderzoeken doet? Wat zou nou een meer logische verklaring zijn waarom Ziggo een enquête stuurt en waarom Ziggo testpanels onder abonnees formeert? Is dat om alle resultaten van deze onderzoeken naast zich neer te leggen? 😳
Dank je wel voor de melding @Harald D.! Ik ga het direct doorzetten naar de juiste afdeling.
We passen het zo spoedig mogelijk aan. 🙂
Super goed alles komt goed jullie zijn toppers
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.