Vraag
Reacties
Oplossing
A-B
Level 9

Volgorde topics klopt niet bij selectie "recent"

Is iemand het al opgevallen dat de volgorde van de Topics niet meer klopt van meest recent naar ouder? Check, check, ...................onee meteen live!Naamloos.jpg

Opgelost!

Bedankt voor jullie hulp in dit topic. Het probleem is inmiddels opgelost. Werkt alles bij jou weer zoals het hoort of loop je toch nog ergens tegenaan? Laat het ons hier weten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

@All,Er is een nieuwe software release geweest. Hierin zat een fix voor dit issue. De problemen met de sorteervolgorde zijn dus inderdaad verholpen. Jullie signalen hier bevestigen dat. Dank voor alle meldingen.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
24 Reacties 24
Meldingen
Aan Uit
Karel.
Level 17

Ja, zie ook https://community.ziggo.nl/t5/Over-de-Community/Nieuw-op-de-Community-menuwijzigingen-verbeteringen-...

Soms, een half uur, uur, uren niets zichtbaar als recent bovenaan en dan in eens weer een nieuwe topic. En de gehele weergave van binnenkomst van topics en reacties in tijd is verstoord.

0 Kudos
A-B
Level 9
Topicstarter

hihi, ze spreken weer over "verbeteringen"..... grappig toch steeds.

MR_CHIP
Level 19

Dit is idd niet echt een verbetering 

@A-B  schreef:

hihi, ze spreken weer over "verbeteringen"..... grappig toch steeds.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @A-B en een ieder die mee leest, dit issue is inderdaad bekend en gisteren gemeld bij de verantwoordelijke partij. Ik verwacht hier na het weekend meer over te weten en zal dan ook een update plaatsen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi all,

Het probleem speelt sinds sinds 11 december, een recente software-release. We hebben dit uitgezet bij onze leverancier, die al op de hoogte waren van het probleem en zijn in afwachting van verdere informatie. Vooralsnog hebben we helaas geen verwachte oplosdatum. Zodra die er wel is, laten we het uiteraard weten.

Marinus
Level 16

@Alex 

Had de leverancier dan niet getest? Dat Ziggo dit zomaar pikt........... of zijn julie zelf de leverancier? (veel maatwerk?)

Ik zie mijn bijdrage(n) onder topic https://community.ziggo.nl/t5/Internet/T3-timeouts-op-OFDMA/td-p/1314021/page/8 in het geheel niet terug op de eerste pagina met community activiteit.

Is dit ook als gevolg van de nu bekende bug of heeft dit een andere oorzaak?

Een andere bijdrage op een ander topic was wel gelijk zichtbaar.

Edit: En deze bijdrage heeft last van de bug........

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Is dit ook als gevolg van de nu bekende bug of heeft dit een andere oorzaak?

Ja, ik verwacht dat dit inderdaad daar een gevolg van is. Onze educated guess is dat de aanmaakdatum van het topic per ongeluk een rol is gaan spelen bij dit probleem. Het zijn namelijk vooral oudere topics die niet meer volledig bovenaan te komen na een nieuwe reactie. Jouw eigen topic stamt uit januari, en zullen we dan inderdaad niet snel terugzien. 

Dit topic is vrijdag aangemaakt, en komt wel íets hoger te staan, maar ook niet bovenaan als meest recente.

Edit: Volledig sluitend kunnen we deze theorie overigens ook niet maken; hoewel hij niet bovenaan verschijnt, vind je wel vrij snel een EPG-topic terug bij recente topics. Deze stamt uit 2021. Er gaat hoe dan ook iets mis en er wordt dus aan gewerkt.

Garihd
Level 17

Helaas loopt het nog steeds niet lekker, het valt mij dat als een een topic ouder is dan twee of drie dagen dan zakt deze zover weg dat je een behoorlijk eind moet bladeren.

Het is bijna geen doen nu zonder actief op topics te abonneren.

Marinus
Level 16

De Fix laat op zich wachten..............

En deze reactie zal ook wel onzichtbaar blijven voor communityleden die niet op dit topic geabonneerd zijn.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb helaas nog geen update voor jullie, al snap ik heel goed dat het vervelend is dat deze functie niet naar behoren werkt. Zodra er nieuws is zal ik het hier uiteraard delen.

0 Kudos
Marinus
Level 16

Is het toeval of klopt de volgorde ineens wel ?

Te vroeg gejuicht.

Werkt mogelijk alleen voor bijdragen van moderatoren.

0 Kudos
Pasi
Level 19

@Marinus  schreef:

Is het toeval of klopt de volgorde ineens wel ?

Te vroeg gejuicht.

...

Opgelost, het zou toch niet ? Ohh, u maakt een grapje !

Ach, hier leest u er veel meer over ...

0 Kudos
A-B
Level 9
Topicstarter

Ik waardeer je antwoorden @Welmoed maar het zinnetje "Zodra er nieuws is zal......" begint mij jeuk te geven op verschillende plekken. We hebben nu zelfs een Kerstvakantie afgewacht waarop ICT-ers er met heel veel aandacht zonder veel gestoord te worden aan hadden kunnen werken. Oh nee ze waren natuurlijk ook vrij. Werkelijk schandalig hoe er met de klanten wordt omgegaan. Thuis noem ik het "Prutsers" maar dat zal ik hier niet doen voordat ik een ban krijg vanwege belediging. Zijn het dezelfde personen die knutselen aan het geluid van de app die steeds naar "0" gaat wanneer je de tv op standby zet en we ook een reactie krijgen wanneer er meer nieuws is? En ook die werken aan het zelfleren (proest proest proest) spamfilter die overduidelijk spam blijft doorlaten en overduidelijk gerichte email / nieuwsbrieven als spam blijft zien, of niet, of toch wel, onee toch niet, jawel toch wel spam.

A-B
Level 9
Topicstarter

@Ziggo oorzaak is bekend, enige update te melden? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi allen,

Helaas nog geen concrete update. Zoals eerder aangegeven is dit probleem ontstaan door een recente software-release van onze leverancier. Wij zijn dan ook in afwachting van hen voor een oplossing. Het probleem is bekend en zij geven aan dat dit in een volgende software-release is verholpen. Wanneer deze software-release exact wordt uitgerold is vooralsnog onbekend. 

0 Kudos
A-B
Level 9
Topicstarter

En hier betaalt Ziggo voor? Om bij een update ergens dit jaar het probleem te laten verhelpen? Is er geen escalatieladder binnen @Ziggo ? Dit accepteert een normaal bedrijf toch niet? Het forum is ook een belangrijke ader voor jullie dienstverlening. Hulpvragen van klanten verdwijnen nu uit beeld. Tjonge jonge jonge.

Steefb
Level 20

Is het nu verholpen? Ik zie weer veel recente opmerkingen en ook op volgorde.

Garihd
Level 17

@Steefb  schreef:

Is het nu verholpen? Ik zie weer veel recente opmerkingen en ook op volgorde.

Dat viel mij ook op maar voor mijn gevoel nog niet helemaal opgelost.

0 Kudos
Pasi
Level 19

Als ik op m'n mobiel op 3 x 'laad meer' klik, is de sortering nog steeds goed!

0 Kudos