1
Vraag
2
Reageer en help mee
MiVo

Gedreven Raadgever
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Verwijderen community account

Hallo ,

Aangezien ik binnenkort bij Ziggo wegga, wil ik bij deze het verzoek indienen om mijn community account te verwijderen, het gaat dus om het account waarmee ik dit bericht schrijf. Het gaat dus niet om Mijn Ziggo account, dat wil ik nog even actief houden.

Alvast bedankt.

3 Reacties 3
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1861Posts
  • 68Oplossingen
  • 823Likes

Dag @MiVo 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic..

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5939Posts
  • 636Oplossingen
  • 2269Likes

Hi @MiVo,

 

Wat jammer dat je weg gaat! Ook als je geen klant meer bij ons bent, ben je nog altijd welkom op de Ziggo Community met je huidige account. Je kan bijvoorbeeld ook de notificaties uitzetten en af en toe nog eens langskomen. Mocht je toch zeker zijn, dan hoor ik het graag en verwijder ik het account.

MiVo
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Laat het nog maar even actief, dan bekijk ik het later wel nadat ik weg ben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic