1
Vraag
2
Reageer en help mee
MiVo

Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Verwijderen community account

Hallo ,

Aangezien ik binnenkort bij Ziggo wegga, wil ik bij deze het verzoek indienen om mijn community account te verwijderen, het gaat dus om het account waarmee ik dit bericht schrijf. Het gaat dus niet om Mijn Ziggo account, dat wil ik nog even actief houden.

Alvast bedankt.

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @MiVo 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic..

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @MiVo,

 

Wat jammer dat je weg gaat! Ook als je geen klant meer bij ons bent, ben je nog altijd welkom op de Ziggo Community met je huidige account. Je kan bijvoorbeeld ook de notificaties uitzetten en af en toe nog eens langskomen. Mocht je toch zeker zijn, dan hoor ik het graag en verwijder ik het account.

MiVo
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Laat het nog maar even actief, dan bekijk ik het later wel nadat ik weg ben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic