Zou iemand mijn Ziggo community account definitief kunnen verwijderen en alle gegevens die hieraan gekoppeld zitten.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Verwijderd account
Ik heb het verwijderen van jouw account aangevraagd. Dit wordt morgen opgepakt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
een moderator kan je account verwijder
maar je reacties en topics blijven bestaan
Hi @Verwijderd account
Ik heb het verwijderen van jouw account aangevraagd. Dit wordt morgen opgepakt.
Beste Jiri,
Wil je ook mijn account definitief laten verwijderen? Ik heb geen Ziggo meer en wil dat in de toekomst ook niet terug. Wat heb je nodig om dit te doen?
Dag @Verwijderd account
Een Ziggo-moderator zal dit op de rails zetten.
Dat zou fijn zijn. Hartelijk dank.
Bij deze heb ik jouw account verwijderd Yvonne0255 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.