Met deze vraag weet ik nog niet wat het los maakt maar ik stel de vraag toch naar aanleiding van dit topic.
> klk <
Hier wordt veel getypt over wel en niet werkzaam voor of niet werkzaam maar vrijwillig.
Zo hebben we een moderator Ziggo medewerker dus betaald.
Super Expert, vrijwillig dus niet betaald maar met meer mogelijkheden dan een ......
Expert vrijwillig niet betaald en een veredelde klant, is vaker in het forum aanwezig dan een vraagsteller met een probleem.
Het forum is in de volksmond (typen) een klant helpt klant forum.
In de tijd dat ik hier nu rond typ (loop) zie ik toch verschillen waarvan ik persoonlijk denk dat ze niet duidelijk zijn en waar eigenlijk ook niemand van de moderators zich genoodzaakt voelt om eens een keer duidelijkheid te verschaffen.
De ziggo medewerkers is duidelijk, die zijn moderator van dit forum en kunnen via achterliggende fora (informatie) de klant helpen.
De ziggo medewerkers hebben regelmatig contact met de Super expert.
Hoe en hoe vaak.....
Is dat IRL of via teams-zoom of mail of........
Wat kan/mag een super meer dan een expert, contacten van.....toezeggingen doen.....
Misschien vergeet ik nog wel iets maar dat lezen hieronder dan wel.
expert, die geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de vraagsteller.
Geef ik nu met het bovenstaande het juiste beeld weer van dit forum?
Zo ja dan zullen er weinig reacties zijn, zo nee dan zal het zo vol lopen van opmerkingen, maar laten we het wel netjes houden.
Dan heb ik nog een vraag: Als er een nieuwe super expert aangesteld wordt gaat deze dan eerst intern opgeleid worden of gaat deze zo verder als voorheen.
En hoe wordt de nieuwe super expert voorgesteld in dit forum of is het gewoon opletten naar de naam die ineens gewijzigd is.
En op dit moment als laatste houd het hier netjes en beleefd. (reactie geven dus)