Vraag
Reacties
Meneer C.
Level 16

Verdwenen notificaties: "U heeft nog geen meldingen"

Laatste tijd verdwijnen de notificaties / meldingen plotseling. Na inloggen staat er dan, bijvoorbeeld, dat er 10 meldingen zijn rechts bovenin.

Maar bij het drukken op het icoontje staat er vervolgens: "u heeft nog geen meldingen".

e-mail meldingen
Aan Uit
32 Reacties 32
Garihd
Level 18

@Meneer C.  schreef:

Een zoethouder bericht !? Nee, een reactie vanuit Ziggo. Dat kan 2 kanten op wat mij betreft. 1) We hebben dit opgepakt.

2) We zijn hier helaas nog niet aan toegekomen.

 

Dat heeft niks met zoethouden te maken @Garihd , daarmee geef je aan wat de status is op vragen die de community niet zelf kan oplossen.


Ik noem dat persoonlijk zoethoudertjes, want we moeten er dan maar blindelings op vertrouwen dat het is opgepakt en actie wordt ondernomen.

 

 

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Mja, zo. Ik zie het als "niet meer dan normaal".

Gewoon reactie, binnen afzienbare tijd. Waarin @Ziggo aangeeft dat het of is opgepakt of dat ze er nog niet aan toegekomen zijn, maar dit binnen afzienbare tijd gaan doen. Ofzoiets.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Meneer C., wederom excuus voor de late reactie. Ik was niet helemaal bekend met deze bug, maar na wat zoekwerk kwam ik er inderdaad achter dat dit al langere tijd kan voorkomen. Het is in de tussentijd tweemaal opgelost met een fix, maar lijkt dan toch weer de kop op te steken zoals nu ook het geval is (Ik heb het ook zojuist kunnen reproduceren). Ik heb het doorgezet en houd je op de hoogte!

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Hallo @Alex ,  wederom bedankt voor je reactie. Typisch dat het steeds weer terug komt dan ondanks een fix.

Benieuwd naar de uitkomst.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi all,

 

Helaas geen nieuws te melden op dit moment, het onderzoek/ticket loopt nog steeds. Een plotseling lege meldingsfeed kan dus nog steeds incidenteel voorkomen.

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Hallo @Alex , is Ziggo nog iets opgeschoten met het onderzoek ?

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Meneer C. - Nee, onze leverancier Khoros heeft hier helaas nog geen update over/fix voor.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Helaas nog steeds geen updates omtrent dit probleem, het kan dus nog steeds incidenteel voorkomen 😞

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Ha @Alex , dat kan ik alleen maar beamen. 😂

Desalniettemin thnx voor de update. 👍🏻

MR_CHIP
Level 19

ik kom het idd sporadisch ook nog wel tegen

MR_CHIP
Level 19

@Alex  schreef:

Helaas nog steeds geen updates omtrent dit probleem, het kan dus nog steeds incidenteel voorkomen 😞


Update?

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Dat zou idd fijn zijn @MR_CHIP 

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Nee, helaas geen update te melden

0 Kudos