1
Vraag
2
Reacties
Meneer C.

Level 16
  • 1456Posts
  • 20Oplossingen
  • 809Likes

Verdwenen notificaties: "U heeft nog geen meldingen"

Laatste tijd verdwijnen de notificaties / meldingen plotseling. Na inloggen staat er dan, bijvoorbeeld, dat er 10 meldingen zijn rechts bovenin.

Maar bij het drukken op het icoontje staat er vervolgens: "u heeft nog geen meldingen".

Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

Uitgelicht
Alex

Community Moderator
  • 9686Reacties
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Meneer C., wederom excuus voor de late reactie. Ik was niet helemaal bekend met deze bug, maar na wat zoekwerk kwam ik er inderdaad achter dat dit al langere tijd kan voorkomen. Het is in de tussentijd tweemaal opgelost met een fix, maar lijkt dan toch weer de kop op te steken zoals nu ook het geval is (Ik heb het ook zojuist kunnen reproduceren). Ik heb het doorgezet en houd je op de hoogte!

32 Reacties 32
Meldingen
Aan Uit
Garihd

Level 17
  • 3578Posts
  • 114Oplossingen
  • 1976Likes

@Meneer C.  schreef:

Een zoethouder bericht !? Nee, een reactie vanuit Ziggo. Dat kan 2 kanten op wat mij betreft. 1) We hebben dit opgepakt.

2) We zijn hier helaas nog niet aan toegekomen.

Dat heeft niks met zoethouden te maken @Garihd , daarmee geef je aan wat de status is op vragen die de community niet zelf kan oplossen.

Ik noem dat persoonlijk zoethoudertjes, want we moeten er dan maar blindelings op vertrouwen dat het is opgepakt en actie wordt ondernomen.

Meneer C.
Topicstarter
Level 16
  • 1456Posts
  • 20Oplossingen
  • 809Likes

Mja, zo. Ik zie het als "niet meer dan normaal".

Gewoon reactie, binnen afzienbare tijd. Waarin @Ziggo aangeeft dat het of is opgepakt of dat ze er nog niet aan toegekomen zijn, maar dit binnen afzienbare tijd gaan doen. Ofzoiets.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Meneer C., wederom excuus voor de late reactie. Ik was niet helemaal bekend met deze bug, maar na wat zoekwerk kwam ik er inderdaad achter dat dit al langere tijd kan voorkomen. Het is in de tussentijd tweemaal opgelost met een fix, maar lijkt dan toch weer de kop op te steken zoals nu ook het geval is (Ik heb het ook zojuist kunnen reproduceren). Ik heb het doorgezet en houd je op de hoogte!

Meneer C.
Topicstarter
Level 16
  • 1456Posts
  • 20Oplossingen
  • 809Likes

Hallo @Alex ,  wederom bedankt voor je reactie. Typisch dat het steeds weer terug komt dan ondanks een fix.

Benieuwd naar de uitkomst.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi all,

Helaas geen nieuws te melden op dit moment, het onderzoek/ticket loopt nog steeds. Een plotseling lege meldingsfeed kan dus nog steeds incidenteel voorkomen.

Meneer C.
Topicstarter
Level 16
  • 1456Posts
  • 20Oplossingen
  • 809Likes

Hallo @Alex , is Ziggo nog iets opgeschoten met het onderzoek ?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Meneer C. - Nee, onze leverancier Khoros heeft hier helaas nog geen update over/fix voor.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Helaas nog steeds geen updates omtrent dit probleem, het kan dus nog steeds incidenteel voorkomen 😞

Meneer C.
Topicstarter
Level 16
  • 1456Posts
  • 20Oplossingen
  • 809Likes

Ha @Alex , dat kan ik alleen maar beamen. 😂

Desalniettemin thnx voor de update. 👍🏻

MR_CHIP

Level 19
  • 12967Posts
  • 139Oplossingen
  • 4330Likes

ik kom het idd sporadisch ook nog wel tegen

MR_CHIP

Level 19
  • 12967Posts
  • 139Oplossingen
  • 4330Likes

@Alex  schreef:

Helaas nog steeds geen updates omtrent dit probleem, het kan dus nog steeds incidenteel voorkomen 😞

Update?

Meneer C.
Topicstarter
Level 16
  • 1456Posts
  • 20Oplossingen
  • 809Likes

Dat zou idd fijn zijn @MR_CHIP 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts