Laatste tijd verdwijnen de notificaties / meldingen plotseling. Na inloggen staat er dan, bijvoorbeeld, dat er 10 meldingen zijn rechts bovenin.
Maar bij het drukken op het icoontje staat er vervolgens: "u heeft nog geen meldingen".
Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.
Hi @Meneer C., wederom excuus voor de late reactie. Ik was niet helemaal bekend met deze bug, maar na wat zoekwerk kwam ik er inderdaad achter dat dit al langere tijd kan voorkomen. Het is in de tussentijd tweemaal opgelost met een fix, maar lijkt dan toch weer de kop op te steken zoals nu ook het geval is (Ik heb het ook zojuist kunnen reproduceren). Ik heb het doorgezet en houd je op de hoogte!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Meneer C. schreef:Een zoethouder bericht !? Nee, een reactie vanuit Ziggo. Dat kan 2 kanten op wat mij betreft. 1) We hebben dit opgepakt.
2) We zijn hier helaas nog niet aan toegekomen.
Dat heeft niks met zoethouden te maken @Garihd , daarmee geef je aan wat de status is op vragen die de community niet zelf kan oplossen.
Ik noem dat persoonlijk zoethoudertjes, want we moeten er dan maar blindelings op vertrouwen dat het is opgepakt en actie wordt ondernomen.
Mja, zo. Ik zie het als "niet meer dan normaal".
Gewoon reactie, binnen afzienbare tijd. Waarin @Ziggo aangeeft dat het of is opgepakt of dat ze er nog niet aan toegekomen zijn, maar dit binnen afzienbare tijd gaan doen. Ofzoiets.
Hi @Meneer C., wederom excuus voor de late reactie. Ik was niet helemaal bekend met deze bug, maar na wat zoekwerk kwam ik er inderdaad achter dat dit al langere tijd kan voorkomen. Het is in de tussentijd tweemaal opgelost met een fix, maar lijkt dan toch weer de kop op te steken zoals nu ook het geval is (Ik heb het ook zojuist kunnen reproduceren). Ik heb het doorgezet en houd je op de hoogte!
Hallo @Alex , wederom bedankt voor je reactie. Typisch dat het steeds weer terug komt dan ondanks een fix.
Benieuwd naar de uitkomst.
Hi all,
Helaas geen nieuws te melden op dit moment, het onderzoek/ticket loopt nog steeds. Een plotseling lege meldingsfeed kan dus nog steeds incidenteel voorkomen.
Hallo @Alex , is Ziggo nog iets opgeschoten met het onderzoek ?
Hi @Meneer C. - Nee, onze leverancier Khoros heeft hier helaas nog geen update over/fix voor.
Helaas nog steeds geen updates omtrent dit probleem, het kan dus nog steeds incidenteel voorkomen 😞
Ha @Alex , dat kan ik alleen maar beamen. 😂
Desalniettemin thnx voor de update. 👍🏻
ik kom het idd sporadisch ook nog wel tegen
@Alex schreef:Helaas nog steeds geen updates omtrent dit probleem, het kan dus nog steeds incidenteel voorkomen 😞
Update?
Dat zou idd fijn zijn @MR_CHIP
Nee, helaas geen update te melden
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.