Vraag
Reacties
Meneer C.
Level 16

Verdwenen notificaties: "U heeft nog geen meldingen"

Laatste tijd verdwijnen de notificaties / meldingen plotseling. Na inloggen staat er dan, bijvoorbeeld, dat er 10 meldingen zijn rechts bovenin.

Maar bij het drukken op het icoontje staat er vervolgens: "u heeft nog geen meldingen".

e-mail meldingen
Aan Uit
Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

Volg dit topic voor updates
Uitgelicht
Alex
Community Moderator

Hi @Meneer C., wederom excuus voor de late reactie. Ik was niet helemaal bekend met deze bug, maar na wat zoekwerk kwam ik er inderdaad achter dat dit al langere tijd kan voorkomen. Het is in de tussentijd tweemaal opgelost met een fix, maar lijkt dan toch weer de kop op te steken zoals nu ook het geval is (Ik heb het ook zojuist kunnen reproduceren). Ik heb het doorgezet en houd je op de hoogte!

5 Kudos
32 Reacties 32
Meneer C.
Level 16
Topicstarter

1000036722.png

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dat zie ik ook met enige regelmaat, er lijkt iets te storen in het forum.

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Gaat wel meer mis op het forum lijkt het.

AoxoMoxoA
Level 17

Dit is toch een fout die al heel lang speelt, maar waarvan men dacht dat het opgelost was, maar uiteindelijk toch niet.

Dit fenomeen speelt voor mijn gevoel heel lang, mogelijk met een (kleine?) onderbreking van een paar maanden.

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Geen idee @AoxoMoxoA , ik had tot voor kort nooit eerder last van dit issue.

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

En last is ook een groot woord, want het doet me verder niet zoveel. Maar het is een bug en bugs zijn er om door Ziggo opgelost te worden 😜

AoxoMoxoA
Level 17

Zojuist heb ik het eens een keer andersom. Geen teller met aantal meldingen in de meldingsfeed, maar als ik de meldingsfeed open, dan staan er wel een tiental meldingen als nieuw gemarkeerd.

@Meneer C. mij boeit het ook niet echt, omdat er wel wat meer aan die meldingsfeed mankeert. Maar ik sta ook op het standpunt dat als je iets doet, dat je het dan wel goed moet doen.

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Precies dat @AoxoMoxoA 

0 Kudos
Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Zoals elders gemeld gaat er wel meer mis met de community weergaves. En niet alleen bij mij.

Garihd
Level 18

Vreemd die notificatie lijst staat hier standaard vol, dat cijfer verdwijnt standaard zodra je op de eerste klikt.

Dat er geen cijfer staat maar wel als nieuw gemarkeerd herken ik niet.

Die bugs zal Ziggo aan Khoros moeten melden die leveren de software van dit platform. Khoros zal dat dan moeten fixen, wat Ziggo niet doorgeeft kan Khoros niet fixen.

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Tja, inmiddels zouden ze wel genoeg meldingen moeten hebben denk ik.

0 Kudos
Garihd
Level 18

@Meneer C.  schreef:

Tja, inmiddels zouden ze wel genoeg meldingen moeten hebben denk ik.

Dat zal het probleem ook niet zijn, de vraag is wat doet Ziggo ermee. Er staan zoveel langdurige vragen uit waar weinig tot niks mee lijkt te gebeuren terwijl bepaalde in mijn ogen niet zinvolle zaken wel in eens veranderen.

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Heb trouwens het idee dat het erger begint te worden.

Waar ik in begin het fenomeen af & toe mee maakte, is het nu meer wel dan niet.

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

@Marianne, ondanks dat ik updates behoor te ontvangen (en dan vooral ook meldingen van updates) heb ik van jouw update over de snelheid verhoging niks ontvangen.

Wellicht past dat in dit topic ?

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Maar gebeurt dat ook @Garihd  ? Vind het, op meerdere topics, angstvallig stil vanuit @Ziggo 

Garihd
Level 18

@Meneer C.  schreef:

Maar gebeurt dat ook @Garihd  ? Vind het, op meerdere topics, angstvallig stil vanuit @Ziggo 

Ehm wat gebeurt er ook dat wat ik noemde over zaken aan Khoros door geven? Sommige dingen kunnen de Community Devoloppers mogelijk zelf andere dingen niet.

Dat het weer iets stiiler valt inderdaad wel op. Vakantie is nu pas voorbij hoewel heb je geen schoolgaande kinderen ga je mischien nu pas.

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Tja, @Garihd , zolang er geen (duidelijke) reactie vanuit @Ziggo komt ga ik er vanuit dat er niks gebeurd.

Garihd
Level 18

@Meneer C.  schreef:

Tja, @Garihd , zolang er geen (duidelijke) reactie vanuit @Ziggo komt ga ik er vanuit dat er niks gebeurd.

Mischien niet helemaal niks in ieder geval niet merkbaar. 

U hoopt dus op een zoethouder bericht in de trant dank je wel we geven het door? 

Een beetje in de lijn van dat automatische bericht uit een ander topic.

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Een zoethouder bericht !? Nee, een reactie vanuit Ziggo. Dat kan 2 kanten op wat mij betreft. 1) We hebben dit opgepakt.

2) We zijn hier helaas nog niet aan toegekomen.

Dat heeft niks met zoethouden te maken @Garihd , daarmee geef je aan wat de status is op vragen die de community niet zelf kan oplossen.