1
Vraag
2
Reageer en help mee
leof

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Van elke update in draadjes waarop ik ben geabonneerd ontvang ik twee emails

De titel zegt het. Staat er een instelling niet goed?

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@leof Sorry voor de late reactie. We hebben een terugkoppeling ontvangen en de collega's die het onderzocht hebben geven aan dat er in de achterliggende systemen niets vreemds gevonden is. Wel kan het zijn dat wanneer je geabonneerd bent op meerdere threads/topics en je aangegeven hebt hiervan e-mail notifiacaties te willen ontvangen je in dat geval aardig wat berichten ontvangt. Dat lijkt hier echter niet aan de orde en ik verwacht dat je nu niet meer dubbele e-mail notificaties ontvangt. Kijk anders de instellingen voor de zekerheid nog eens na in je Communityprofiel. Dit doe je door in te loggen op de Community. Vervolgens ga je naar "Mijn instellingen" > "Abonnementen &* Bladwijziers"> Kijk vervolgens hoe de "Meldingsinstellingen" op dit moment geconfigureerd staan. 

Check even los van bovenstaande of er op jouw mailadres niet een doorstuurregel ingesteld staat. Laat maar weten of het lukt. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @leof, dank voor je snelle reactie! Hier lijkt inderdaad niets raars aan de hand. Ben ik nog benieuwd naar één ding: Heb je bij je e-mailadres toevallig iets van een mailregel ingesteld? Op die manier kun je bijvoorbeeld een kopie ergens van achter laten.

 

Ik ga dit intern alvast doorzetten om te laten onderzoeken. Daarover hoop ik volgende week meer informatie te hebben! Mocht jij nog iets ontdekken, horen we dat ook graag!

 

 

7 Reacties 7
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @leof, goed om je weer terug te zien! 

Twee dezelfde e-mails is wel wat van het goede. Heb je in het verleden wellicht instellingen aangepast? Kun je eens checken onder 'mijn instellingen', vervolgens 'abonnement en bladwijzers' en uiteindelijk 'mijn abonnementen' wat je hebt aangevinkt? Deel gerust een screenshot! Nog meer informatie is uiteraard welkom. 

leof
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Schermafbeelding 2021-12-17 150835.jpg

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Dank @leof! Wil je ook nog een screenshot maken en delen van 'meldingsinstellingen'? Heb je dit probleem eerder gehad en sinds wanneer speelt het? 

leof
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Schermafbeelding 2021-12-17 161757.jpg

 Alle niet zichtbare instelllingen staan op "Standaard".

IK heb dit vanaf het begin dat ik mij heb geregistreerd, ca. 2 weken geleden.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @leof, dank voor je snelle reactie! Hier lijkt inderdaad niets raars aan de hand. Ben ik nog benieuwd naar één ding: Heb je bij je e-mailadres toevallig iets van een mailregel ingesteld? Op die manier kun je bijvoorbeeld een kopie ergens van achter laten.

 

Ik ga dit intern alvast doorzetten om te laten onderzoeken. Daarover hoop ik volgende week meer informatie te hebben! Mocht jij nog iets ontdekken, horen we dat ook graag!

 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@leof Sorry voor de late reactie. We hebben een terugkoppeling ontvangen en de collega's die het onderzocht hebben geven aan dat er in de achterliggende systemen niets vreemds gevonden is. Wel kan het zijn dat wanneer je geabonneerd bent op meerdere threads/topics en je aangegeven hebt hiervan e-mail notifiacaties te willen ontvangen je in dat geval aardig wat berichten ontvangt. Dat lijkt hier echter niet aan de orde en ik verwacht dat je nu niet meer dubbele e-mail notificaties ontvangt. Kijk anders de instellingen voor de zekerheid nog eens na in je Communityprofiel. Dit doe je door in te loggen op de Community. Vervolgens ga je naar "Mijn instellingen" > "Abonnementen &* Bladwijziers"> Kijk vervolgens hoe de "Meldingsinstellingen" op dit moment geconfigureerd staan. 

Check even los van bovenstaande of er op jouw mailadres niet een doorstuurregel ingesteld staat. Laat maar weten of het lukt. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@leof Het is al een poos stil binnen dit topic. Is het nog gelukt om het probleem op te lossen aan de hand van de tips in mijn laatste bericht? We zijn erg benieuwd of alles inmiddels naar wens werkt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic