Als je hier al wat langer rondloopt, dan kan het goed zijn dat jij al een paar Oplossingen-badges hebt ontvangen. Deze krijg je wanneer jouw reactie als dé oplossing van een topic wordt gezien. Deze type badges breiden we vanaf morgen 29 augustus uit, zodat je ook bij een totaal aantal van 2, 3 en 4 oplossingen een badge ontvangt.
Let op: heb jij ondertussen al meer dan 5 oplossingen? Dan ontvang je alsnog de badges voor 2, 3 en 4 oplossingen. Want je mag alsnog trots zijn op deze in het verleden behaalde resultaten 😉. De melding voor het behalen van deze badges zie je terug in je Meldingsfeed.
Benieuwd welke badges jij al heb behaald? Ga via je avatar rechtsbovenin de pagina naar Mijn Profiel > Alle badges weergeven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Marianne Dus iedereen die al jaren op de community is kan nog meer sparen
Ik heb een screenshot van mijn badges uitgeprint en ingelijst…….alleen nog een leuke plek zoeken thuis……zal wel het kleinste vertrek in onze woning worden. 🚽🤣
Wat leuk @Marianne 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.