Sinds de update van de community is de layout niet helemaal crispy meer.
Zie onderstaande screenshot.
Persoonlijk vind ik dit best irritant. Soms is de pagina nummering namelijk bijna helemaal niet zichtbaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Meneer C. Dat is inderdaad frustrerend. Op welk device en welke browser ervaar je dit? Maak je gebruik van een adblocker en maakt het verschil als je dit uitzet?
Hi Vincent, dank voor je reactie. Ik gebruik over het algemeen FireFox op Android voor de Community. Dat ging voorheen altijd prima. Er is aan de browser ook niets veranderd. Overigens gebruik ik geen add-blocker.
@Meneer C. Is het 100% reproduceerbaar (of komt het altijd voor) bij topics met meerdere pagina's? Of ervaar je het ook bij 'kleinere topics'? Heb je het sinds deze update of ervaar je het sinds een bepaalde datum? Uiteraard gaan we ook kijken of wij het kunnen reproduceren. Andere users die ertegenaan lopen mogen het natuurlijk hier ook melden.
Het is hier inderdaad ook te reproduceren, het probleem treedt alleen in de mobile viewport op en kan met een simpele wijziging in de CSS opgelost worden:
Het komt bij mij altijd voor bij topics met meerdere pagina's @Vincent .
Dus het is 100% reproduceerbaar.
Ik zie in de screenshots dat er een adblocker actief staan. Is dat bij jou ook het geval @Meneer C. ? Zoja, wordt dit ook ervaren als de adblocker tijdelijk uitgeschakeld staat?
Uitschakelen van de ad blocker (in mijn geval uBlock Origin) maakt geen verschil. Alleen Google Analytics wordt geblokkeerd.
In een ander topic al aangegeven dat ik dit
zie in en oudere Firefox browser op MacOS.
In de nieuwsete versie op een andere mac overigens niet.
De reactie van mede community leden is dan feitelijk: "koop maar een nieuwe PC/mac".
Terwijl het uit de broncode van de webpage slopen van deze, naar mijn mening overbodige, code het "problem" op zou lossen.
Ziggo of de partij de de websites voor ziggo ontwikkelt test alleen met chrome onder Windows. De rest is te veel moeite (of ziggo wil er niet voor betalen).
Dank voor het checken, we gaan dit verder onderzoeken @Meneer C. en @tobiastheebe
Ik heb geen adblocker aanstaan @Rikst. Ik heb ook niks veranderd aan de browser instellingen van de browser die ik gebruik. En dit issue had ik voorheen niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.