Vraag
Reacties
Oplossing
Meneer C.
Level 16

Update Community

Sinds de update van de community is de layout niet helemaal crispy meer.

Zie onderstaande screenshot.

 

1000059412.png

Persoonlijk vind ik dit best irritant. Soms is de pagina nummering namelijk bijna helemaal niet zichtbaar.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Meneer C. 

Bovenstaande issue is verholpen. Ik ga er dus vanuit dat bij jou nu de pagina nummering weer in orde is. 

Bekijk in context

Ga naar reactie
14 Reacties 14
Meldingen
Aan Uit
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@Meneer C. Dat is inderdaad frustrerend. Op welk device en welke browser ervaar je dit? Maak je gebruik van een adblocker en maakt het verschil als je dit uitzet?

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Hi Vincent, dank voor je reactie. Ik gebruik over het algemeen FireFox op Android voor de Community. Dat ging voorheen altijd prima. Er is aan de browser ook niets veranderd. Overigens gebruik ik geen add-blocker.

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@Meneer C. Is het 100% reproduceerbaar (of komt het altijd voor) bij topics met meerdere pagina's? Of ervaar je het ook bij 'kleinere topics'? Heb je het sinds deze update of ervaar je het sinds een bepaalde datum? Uiteraard gaan we ook kijken of wij het kunnen reproduceren. Andere users die ertegenaan lopen mogen het natuurlijk hier ook melden.

tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het is hier inderdaad ook te reproduceren, het probleem treedt alleen in de mobile viewport op en kan met een simpele wijziging in de CSS opgelost worden:


20240925-01.png20240925-02.png

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Het komt bij mij altijd voor bij topics met meerdere pagina's @Vincent .

Dus het is 100% reproduceerbaar.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik zie in de screenshots dat er een adblocker actief staan. Is dat bij jou ook het geval @Meneer C. ? Zoja, wordt dit ook ervaren als de adblocker tijdelijk uitgeschakeld staat?

tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Uitschakelen van de ad blocker (in mijn geval uBlock Origin) maakt geen verschil. Alleen Google Analytics wordt geblokkeerd.

Marinus
Level 16

In een ander topic al aangegeven dat ik dit

Screenshot 2024-09-27 at 12.56.11.png

zie in en oudere Firefox browser op MacOS.

In de nieuwsete versie op een andere mac overigens niet.

 

De reactie van mede community leden is dan feitelijk: "koop maar een nieuwe PC/mac".

 

Terwijl het uit de broncode van de webpage slopen van deze, naar mijn mening overbodige, code het "problem" op zou lossen.

 

Ziggo of de partij de de websites voor ziggo ontwikkelt test alleen met chrome onder Windows. De rest is te veel moeite (of ziggo wil er niet voor betalen).

 

 

 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor het checken, we gaan dit verder onderzoeken @Meneer C. en @tobiastheebe 

Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Ik heb geen adblocker aanstaan @Rikst. Ik heb ook niks veranderd aan de browser instellingen van de browser die ik gebruik. En dit issue had ik voorheen niet.

0 Kudos
Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Ik ben helemaal vergeten nog verder te reageren hierop, zie ik net @Rikst  😅

Overigens ga ik niet meer proberen de twee diensten te koppelen. Ik zie het voordeel van de combinatie Ziggo-Vodafone steeds minder worden en wil wellicht in de toekomst een van de twee diensten nog verruilen voor een concullega.

0 Kudos
Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Desalniettemin zie ik een eventuele uitkomst van het onderzoek graag tegemoet en help ik graag mee waar ik kan @Rikst .

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Meneer C. 

Bovenstaande issue is verholpen. Ik ga er dus vanuit dat bij jou nu de pagina nummering weer in orde is. 

Ga naar reactie
Meneer C.
Level 16
Topicstarter

Klopt idd @Rikst. Helemaal top, was flink irritant.