Als ik via de landingspagina naar Unanswered ga. Komen er gewoon topics te voorschijn waar gewoon reacties op zijn gekomen. Niet eens van de dag zelf of afgelopen minuten want dan kan ik me nog iets voorstellen mbt vertraging.
Gewoon reacties van enkele dagen of langer.
Bij Unanswered verwacht ik normaliter alleen topics zonder antwoord.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Template
Misschien begrijp ik je bericht verkeerd, maar op de homepagina van de community vind ik geen onbeantwoorde berichten. Maar het zou helemaal geen gekke aanvulling zijn. Ik ben alleen bang dat de ontwikkelaars vinden dat er geen ruimte is voor een extra toevoeging omdat deze pagina dan minder bruikbaar zou zijn op smartphones.
@Template dit is heel typisch.
Zou dit verschil te maken kunnen hebben met een verschil tussen de Engelse en Nederlandse versie? Het lijkt erop dat men vergeten is de Engelse versie aan te passen.
Voordat de opbouw van de thuispagina werd omgebouwd, stonden de onbeantwoorde reacties in de zijkolom en persoonlijk vond ik dit een handige plek.
@Wim C. Dit klopt ook niet, wellicht kan de juiste Mod ingeseind worden en de topic titel erop aanpassen, fouten bij English US versie community.ziggo
@Template de vertaling van de onderliggende link klopt inderdaad voor geen meter. Ik heb dit dingetje doorgespeeld aan de moderators, maar ik weet niet of dit op zeer korte termijn wordt aangepast.
@Wim C. Bedankt wellicht kan dit topic dan ook gebruikt worden om fouten die ontdekt worden te posten mbt de English US versie.
Hi @Template
Goed dat je even aan de bel trekt. De weergave die jij krijgt te zien is inderdaad niet zoals deze hoort te zijn. De weergave hoort te zijn zoals in het overzicht van @Wim C, dus zonder de optie unanswered/onbeantwoord. Dit is een tijdje geleden gewijzigd. Dat zal dus eveneens verklaren waarom de optie niet werkt zoals je zou verwachten.
Ik heb de melding doorgezet dat de weergave van het overzicht op de homepage bij de Engelse weergave van de Community niet correct is en niet overeenkomt met de weergave als deze in het NL is ingesteld. Ik heb verzocht om dit gelijk te trekken, maar houd er rekening mee dat dit geen wijziging op korte termijn zal zijn.
@Cecilia it comes wel good one time.
@Wim C. @bloemen64 Alles dat ik tegen kom in topic posten mbt vreemd situation in English? Of is het beter per onderdeel een nieuwe topic te starten?
Nieuw op de Community - menuwijzigingen, verbeteri... - Ziggo Community
Toegankelijkheid
Om te voldoen aan de richtlijnen, hebben we een aantal aanpassingen klaargezet die we binnenkort gaan doorvoeren. Hier zie je wat dat betekent voor de Community.
Taalinstelling aangepast: de optie om de Community handmatig op Engels te zetten is uitgeschakeld bij de profielinstellingen. Browservertalingen bieden betere kwaliteit en voldoen aan de nieuwe richtlijnen.
een aantal aanpassingen klaargezet die we binnenkort gaan doorvoeren.
@Steefb schreef:een aantal aanpassingen klaargezet die we binnenkort gaan doorvoeren.
"..we.." ? U en/of Ziggo ?
Misschien is het beter om 'Ziggo' te schrijven of bij het quoten duidelijk te maken dat het een quote betreft, door b.v. een aangepast schrijf wijze : "...een aantal aanpassingen klaargezet die we binnenkort gaan doorvoeren...". Het is even iets ( een beetje ) meer werk, maar maakt het lezen direct een stuk duidelijker.
Ohh, nu lees ik pas uw eerdere logje. Dat is het gevolg van mijn Ziggo instelling : de nieuwste boven ! Maar blijft ongewijzigd : geef in een quota duidelijk aan, dat het een quote betreft. Want dat is voor u zelf wel duidelijk, maar voor de lezers vaak niet !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.