Vraag
Reacties
Template
Level 17

Unanswered

Als ik via de landingspagina naar Unanswered ga. Komen er gewoon topics te voorschijn waar gewoon reacties op zijn gekomen. Niet eens van de dag zelf of afgelopen minuten want dan kan ik me nog iets voorstellen mbt vertraging.

Gewoon reacties van enkele dagen of langer. 

Bij Unanswered verwacht ik normaliter alleen topics zonder antwoord. 

14 Reacties 14
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Template 

Misschien begrijp ik je bericht verkeerd, maar op de homepagina van de community vind ik geen onbeantwoorde berichten. Maar het zou helemaal geen gekke aanvulling zijn. Ik ben alleen bang dat de ontwikkelaars vinden dat er geen ruimte is voor een extra toevoeging omdat deze pagina dan minder bruikbaar zou zijn op smartphones.

IMG_1518.jpeg

0 Kudos
Template
Level 17
Topicstarter

_20241119_131147.JPG

@Wim C. 

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Template dit is heel typisch.
Zou dit verschil te maken kunnen hebben met een verschil tussen de Engelse en Nederlandse versie? Het lijkt erop dat men vergeten is de Engelse versie aan te passen.
Voordat de opbouw van de :ab_hoofdmenu: thuispagina werd omgebouwd, stonden de onbeantwoorde reacties in de zijkolom en persoonlijk vond ik dit een handige plek.

0 Kudos
Template
Level 17
Topicstarter

_20241119_135258.JPG

@Wim C. Dit klopt ook niet, wellicht kan de juiste Mod ingeseind worden en de topic titel erop aanpassen, fouten bij English US versie community.ziggo

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Template de vertaling van de onderliggende link klopt inderdaad voor geen meter. Ik heb dit dingetje doorgespeeld aan de moderators, maar ik weet niet of dit op zeer korte termijn wordt aangepast. 

0 Kudos
Template
Level 17
Topicstarter

@Wim C. Bedankt wellicht kan dit topic dan ook gebruikt worden om fouten die ontdekt worden te posten mbt de English US versie. 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Template