1
Vraag
2
Reacties
Jan Filarski

Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Uitschakelen vragen van andere gebruikers

Hallo mensen

Regelmatig krijg ik vragen van gebruikers, die in de problemen zitten. 

Waarom krijg ik die vragen? 

Hoe schakel ik dit uit?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 16
  • 1822Posts
  • 220Oplossingen
  • 1188Likes

@Jan Filarski  schreef:

Dat is dan ook het probleem, hoe leg ik het aan dat ik niet meer gecontracteerd word?

Denk toch echt dat je het kan beheren in je community profiel https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/user-subscriptions dan abonnement aanvinken en bij “Opties voor email abonnenmenten”  geselecteerde abonnement verwijderen als je het niet meer wilt zien. Hopelijk ben je op deze manier verlost van de meldingen.

Bekijk in context

12 Reacties 12
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als je bedoelt dat die vragen worden gesteld per privé bericht, dan kan je e.e.a. uitzetten in:

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/user-preferences:private-messenger

 

Waarom men je benadert met problemen?  Geen flauw idee.

puppie

Level 17
  • 2624Posts
  • 65Oplossingen
  • 1058Likes

Komen die vragen van ziggo of van helpmij.

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Weet ik niet precies, want ik negeer ze meestal.

Maar Bert heeft er op het laatste bericht ook gereageerd, dus ik vermoed dat de vraag van ziggo komt

puppie

Level 17
  • 2624Posts
  • 65Oplossingen
  • 1058Likes

maar je kunt in het vakje van toch zien wie ze stuurt. is dat een home of helpmij adres.

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Hallo puppie,

Welk vakje, waar?

Zie Afbeelding die ik zojuist van een hulpbehoevende klant gemaakt heb.


Klant Community_2023-01-23 (4).png

Karel.

Level 16
  • 1822Posts
  • 220Oplossingen
  • 1188Likes

@Jan Filarski  schreef:

Zie Afbeelding die ik zojuist van een hulpbehoevende klant gemaakt heb.

 

Doordat je “ik heb deze vraag ook” hebt aangeklikt, ben je (denk ik) geabonneerd op deze topic. Bij elke toevoeging krijg je dus een melding dat er activiteit is in het topic.

 

Dit kan je beheren in je profiel https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/user-subscriptions en dan abonnement aanvinken en bij “Opties voor emailabonnenmenten”  geselecteerde abonnement verwijderen als je het niet meer wilt zien. Hopelijk ben je op deze manier verlost van de meldingen.

 

youriy

Level 17
  • 2989Posts
  • 151Oplossingen
  • 702Likes

We zien een screenshot van een willekeurig topic dat jezelf hebt geliked door op het duimpje te klikken,

het is niet een vraag die specifiek aan jou wordt gesteld. 

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Hallo youriy

Nee, dat klopt, het is niet aan mij gericht. 

Dat is dan ook het probleem, hoe leg ik het aan dat ik niet meer gecontracteerd word?

Dat dat topic door mij per ongeluk geliked is, komt omdat ik zocht naar een oplossing. 
Misschien weet jij die ?

youriy

Level 17
  • 2989Posts
  • 151Oplossingen
  • 702Likes

Maar waarom denk je dan dat jij gecontacteerd wordt? Op dit forum kan iedereen vragen stellen, waarop dan weer iedereen kan reageren of niet reageren.

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Geen idee. 

Karel.

Level 16
  • 1822Posts
  • 220Oplossingen
  • 1188Likes

@Jan Filarski  schreef:

Dat is dan ook het probleem, hoe leg ik het aan dat ik niet meer gecontracteerd word?

Denk toch echt dat je het kan beheren in je community profiel https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/user-subscriptions dan abonnement aanvinken en bij “Opties voor email abonnenmenten”  geselecteerde abonnement verwijderen als je het niet meer wilt zien. Hopelijk ben je op deze manier verlost van de meldingen.

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Dank je Karel

Ik heb "voorlopig" 2 items verwijderd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic