Nieuw op de Community - Ranks en badges
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo mensen
Regelmatig krijg ik vragen van gebruikers, die in de problemen zitten.
Waarom krijg ik die vragen?
Hoe schakel ik dit uit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Jan Filarski schreef:Dat is dan ook het probleem, hoe leg ik het aan dat ik niet meer gecontracteerd word?
Denk toch echt dat je het kan beheren in je community profiel https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/user-subscriptions dan abonnement aanvinken en bij “Opties voor email abonnenmenten” geselecteerde abonnement verwijderen als je het niet meer wilt zien. Hopelijk ben je op deze manier verlost van de meldingen.
Als je bedoelt dat die vragen worden gesteld per privé bericht, dan kan je e.e.a. uitzetten in:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/user-preferences:private-messenger
Waarom men je benadert met problemen? Geen flauw idee.
Komen die vragen van ziggo of van helpmij.
Weet ik niet precies, want ik negeer ze meestal.
Maar Bert heeft er op het laatste bericht ook gereageerd, dus ik vermoed dat de vraag van ziggo komt
maar je kunt in het vakje van toch zien wie ze stuurt. is dat een home of helpmij adres.
Hallo puppie,
Welk vakje, waar?
Zie Afbeelding die ik zojuist van een hulpbehoevende klant gemaakt heb.
@Jan Filarski schreef:Zie Afbeelding die ik zojuist van een hulpbehoevende klant gemaakt heb.
Doordat je “ik heb deze vraag ook” hebt aangeklikt, ben je (denk ik) geabonneerd op deze topic. Bij elke toevoeging krijg je dus een melding dat er activiteit is in het topic.
Dit kan je beheren in je profiel https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/user-subscriptions en dan abonnement aanvinken en bij “Opties voor emailabonnenmenten” geselecteerde abonnement verwijderen als je het niet meer wilt zien. Hopelijk ben je op deze manier verlost van de meldingen.
We zien een screenshot van een willekeurig topic dat jezelf hebt geliked door op het duimpje te klikken,
het is niet een vraag die specifiek aan jou wordt gesteld.
Hallo youriy
Nee, dat klopt, het is niet aan mij gericht.
Dat is dan ook het probleem, hoe leg ik het aan dat ik niet meer gecontracteerd word?
Dat dat topic door mij per ongeluk geliked is, komt omdat ik zocht naar een oplossing.
Misschien weet jij die ?
Maar waarom denk je dan dat jij gecontacteerd wordt? Op dit forum kan iedereen vragen stellen, waarop dan weer iedereen kan reageren of niet reageren.
Geen idee.
@Jan Filarski schreef:Dat is dan ook het probleem, hoe leg ik het aan dat ik niet meer gecontracteerd word?
Denk toch echt dat je het kan beheren in je community profiel https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/user-subscriptions dan abonnement aanvinken en bij “Opties voor email abonnenmenten” geselecteerde abonnement verwijderen als je het niet meer wilt zien. Hopelijk ben je op deze manier verlost van de meldingen.
Dank je Karel
Ik heb "voorlopig" 2 items verwijderd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...