Fijn dat je zo een 2FA onaangekondt word opgedrongen.
Ik zou het niet erg vinden als het een E-mail was met de code.
Maar smart telefoon word je niet blij van.
Wat als je geen smarttelefoon hebt of wilt gebruiken ? Of hij is stuk ?
Smart telefoons zijn al de grooste ergenis om te gebruiken.
Had er niet gewoon een 2FA gestuurt kunnen wordenb via e-mail.
werkt perfect bij ander dienst en je hoeft niet steeds een telefoon te zoeken !
Kreeg teovallig een feedback dialog. Ze hebben een mooie 1 gekregen wegens 2FA
Ziggo, bedenk een 2FA systeem waar je geen telefoon voor nodig hebt en stop met dit.
Je maakt een mens een stuk blijer zonder 2FA !
Ik zou graag weer gewoon inloggen zonder 2FA , of beter 2FA maar dan zonder smarttelefoon !
Edit: nu lees ik net dat je het zo kan instellen dat het maar 1 keer in de 3 maanden nodig is.
Bedankt voor de slecht info en het geheimzinnig invoeren er van ! Nu even testen of dat werkt.
Ok, dat maakt het iets beter handelbaar. Maar blijft een ramp.
Heeft ziggo wel nagedacht dat er nu mensen zijn die een smarttelefoon moeten lenen om in te kunnen loggen ? Weg extra security level !