1
Vraag
2
Reacties
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Topic markeren als 'In onderzoek'?

We hebben op het forum volgens mij maar twee smaken topics, namelijk opgeloste en onopgeloste:

AlexHelpt_0-1656587896628.png

Mij leek het nuttig om bij bekende problemen een topic een andere status te kunnen geven, zoals 'In onderzoek'.

Dit zijn dan topics waarin je een kader met oranje rand ziet en de tekst 'In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen'. Dan weten andere lezers in een oogopslag dat dit probleem bekend is en er aan wordt gewerkt.
Voorbeeldje (rechtsboven):

AlexHelpt_1-1656588505982.png

 

Wat denken jullie? Is dit ook nuttig en (niet onbelangrijk) haalbaar in Khoros?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @AlexHelpt

Ik ben achter de schermen even voor je gaan navragen aangezien dit idee is gelogd zodat binnen het team onderzocht kon worden of dit haalbaar is en wat hierbij de voor- en nadelen zouden zijn. Hier is het volgende uitgekomen: Het is een mooi idee, maar na een analyse vinden wij dat dit te weinig impact heeft. Dit weegt niet op tegen het ontwikkelen van zo'n functie en de lange laadtijd per pagina die het gaat veroorzaken. We hebben momenteel al andere manieren om aan te geven wat de status is van een topic. We zien ook dat veel bezoekers direct vanuit Google in het topic komen en het overzicht niet eens zien. In het topic overzicht andere statussen meegeven heeft daarom weinig impact, omdat we beter in het topic zelf meer informatie kunnen geven door middel van uitgelichte reacties en notificatiebalken

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @AlexHelpt

Goed punt! Ik snap wat je bedoelt en zie zo de toegevoegde waarde ook wel. Wat hierin mogelijk is en of er bijvoorbeeld al eens zo'n optie is getest, dat durf ik niet te zeggen. MAar ik neem het even mee binnen het team om te beoordelen. Ik kom er op terug! 

AlexHelpt
Topicstarter
Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Toevallig al besproken en beoordeeld @Lycke? 😁

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

zou wel handig zijn zo'n optie

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @AlexHelpt

Ik ben achter de schermen even voor je gaan navragen aangezien dit idee is gelogd zodat binnen het team onderzocht kon worden of dit haalbaar is en wat hierbij de voor- en nadelen zouden zijn. Hier is het volgende uitgekomen: Het is een mooi idee, maar na een analyse vinden wij dat dit te weinig impact heeft. Dit weegt niet op tegen het ontwikkelen van zo'n functie en de lange laadtijd per pagina die het gaat veroorzaken. We hebben momenteel al andere manieren om aan te geven wat de status is van een topic. We zien ook dat veel bezoekers direct vanuit Google in het topic komen en het overzicht niet eens zien. In het topic overzicht andere statussen meegeven heeft daarom weinig impact, omdat we beter in het topic zelf meer informatie kunnen geven door middel van uitgelichte reacties en notificatiebalken

AlexHelpt
Topicstarter
Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Bedankt voor je terugkoppeling Cecilia! Deze functie zou ook enkel handig zijn voor de vaste forumgangers en niet voor het googelend publiek die enkel direct topics openen vanuit hun zoekmachine; die zien die status inderdaad niet.

Ik begrijp niet helemaal hoe een extra status van een topic in het forum-overzicht zorgt voor een lange laadtijd (of een langdurig ontwikkeltraject) maar als het verzoek niet op blijkt te wegen tegen de verwachte tijd en kosten, is dat helemaal logisch 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic